Mua harmittaa nyt ihan hölmö homma, tytön puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mentiin tänään ostamaan 3,5v tytölle turvavyöistuinta. Se oli hänelle luvattu ja kerrottu, että saa samanlaisen kuin isoveljelläkin on ja että se on sitten isojen tyttöjen istuin jne jne.

No ei tullut pieneen mieleenikään, että kun takapenkille on nytkin mahtunut kolme istuinta, että sinne ei mahdukaan kahta turvavyöistuinta (tein tästä siis jo aiemmin avauksen, istuimien mahtumisesta siis).

Ja nyt kun kävikin niin, että ainakin toistaiseksi takana on vauvan kaukalo sekä 5,5v pojalle tänään ostettu korokeistuin ja sitten 3,5v tyttö sai isoveljensä turvavyöistuimen.

Mutta kun tyttö ehti jo liikkeessä valita kyseisestä istuimesta sen ns. tyttöjen värisen eli sellaisen pinkin sävyisen ja tosi ihana istuin olikin. Ja sitten kun mies testasi niin istuin ei mahtunutkaan. Tehtiin erilaisia penkkivariaatioita ja kokeiltiin liikkeen penkkejä, mutta ei.

Ja lopputulos siis tuo edellä mainittu.

Menin tytön kanssa sitten Lindexille ja sanoin, että hän saa valita mieleisensä vaatteen ja valkkasikin ihanan mekon ja oli onnellinen. Lisäksi ostettiin pillimehut ja karkkiaskit.

Mutta kun menin tyttöä peittelemään illalla sänkyynsä niin kertoi, että häntä harmittaa kun hän ei saanutkaan sitä istuinta, vaikka hänelle eilen sanottiin että saa.

Joo pitäähän sitä lapsen kokea pettymyksiäkin ja tuo unohtuu varmaan pian,m utta voi miten mua harmittaa.

Tietysti viel on mahdollista, että ehkä sittenkin saadaan järjestettyä istuimet niin että tyttö saakin sen penkin.

Lisään nyt vielä, että toi veljen vanha istuin on kyllä oikeastaan ihan uudenveroinen eli mitään huonon näköistä tuolia tyttö ei itselleen saanut siis. Ainoa vaan, että se on väriltään musta/harmaa ja vähän punaista.

Mutta tosiaan ehkä tuo tyttö tuosta unohtaa harminsa. Pitää huomennakin muistaa hehkuttaa sitä miten hienoa on, että hän istuu nyt sellaisella isojen tyttöjen tuolilla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
mä kans meinasin että saakohan noihin istuimiin ostaa vaan sitä kangasta mistään? että kävisikö se kangaspäällinen mihin tyttö ihastui siihen vanhaan penkkiin?

Siis tämä penkki on ihan sama mikä oltaisiin tytöllekin ostettu. Mutta eri kuosilla vaan.

Mutta en minä tiedä saako niitä penkinpäälisiä ostettua....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Tee siihen veljen vanhaan istuimeen uusi päällys, vaikka pinkki, niin se ei oo enää niin "toisen vanha".

Enhän mä osaa. :(

Otat vaan vanhan päällisen pois ja piirrät kaavat siitä (tai jos raaskit niin ratkot saumoista palaset erilleen, ja saat ihan just oikeenkokoset kaavat). Eihän ne isompien lasten istuinten päälliset muistaakseni kovin hirveen monesta eri palasta oo tehty.

Jos on aikaa, niin kyllä se onnistuu :)

Tai sitten voi vaikka ostaa jonkun mieleisen kangas- tai rintamerkin, tai "timantti"nappeja, ja ommella ne kiinni johonkin siihen sivuun, mistä itse istuja ne näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Tee siihen veljen vanhaan istuimeen uusi päällys, vaikka pinkki, niin se ei oo enää niin "toisen vanha".

Enhän mä osaa. :(

Ihan mistä tahansa kankaasta ei uutta päälistä saa tehdä. Pitää olla ns.palamatonta. Ja ainakin kun me Aktan istuimeen liikkeestä uutta kangasta kyseltiin niin ei kannattanut kun oli niin kallis. Samalla rahalla saimme uuden vyöistuimen... Ja myyjä sanoi, että tuo on yksi konsti jolla saadaan hieman hallittua sitä ettei yli-ikäisiä istumia käytetä.

Yhteistyössä