Mua haukuttiin kaupungissa tänään koska en ostanut kukka ARGHHHHH!!!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Sielä kaupatorilla ulkomalaiset en tiedä jostain,melkein saman näköiset kuin mustalaiset,niin,he myydävät kukkia tai jopa pakotavat ostaa,ostaa :kieh: mä sanoin ettei mulla ole mukaan rahaa vaan korttila ja muuten en halua niitä kukkia :kieh: sitten hän näyti jotain mulle paperilla että hänen lapsi on sairas ja niin edelleen,kun hän ei osaa puhua suomeks,niin hän sielä taas että ostaa ,osta,osta vain euro maksaa,mä annoin hänelle 50cnt ja sanoi etten tarvitse kukka ota vaan noin,mulla ei ole enempä rahaa lompakossa,sitten hän haukkui mua suomeks ja englanniksi :o vaikka mä lulin ettei hän osaa suomea :o ja toivoi mulle ja lapselle kaikenlaista paha |O HELVETTI |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ARGGGHHH ITELLES... pliis savanna älä käytä enää toto "argghh" ärsyttää kovasti kun joka avauksessa käytät..

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Lpr:ssa on kans. Romanialaisia myymäs kukkii ja hyvä ettei päälle käyny :o
Paitsi et just muistelin että oiskohan lehes viime syksynä ollu et ne ois porukalla käyny jonkuu päälle kun ei suostunu ostamaan kukkasia.
Pari viikkoo sit ne oli taas keskustas ja seurailivat mummoja. Onneks tuli 4 poliisi partiota paikalle aika nopsaan ja kukka myyjät hävis.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Paitsi et just muistelin että oiskohan lehes viime syksynä ollu et ne ois porukalla käyny jonkuu päälle kun ei suostunu ostamaan kukkasia.
Pari viikkoo sit ne oli taas keskustas ja seurailivat mummoja. Onneks tuli 4 poliisi partiota paikalle aika nopsaan ja kukka myyjät hävis.

Moottoriteiden varsilla kuulemma on autoilijoita ahdisteltu, etenkin yksin ajelevia. Viitotaan pysähtymään ja sitten työnnytään rihkamakorujen kanssa lantiota myöten etuikkunasta sisään ja muu porukka piirittää auton niin, ettei kuskilla ole muuta mahdollisuutta päästä pinteestä kuin kupeen kaivaminen :/
Todella ikävää.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
toi on kyllä surullinen ilmiö, ja ihan uusi juttu turussa :(

Olitko sä niitä myös tavanut,mistä he ovat en tajua :headwall: mä en tajua että tollaisia päästetään tänne :ashamed:

juu, olen.. valitettavasti.. oisko ne jostain romaniasta?

En tiedä yhtään,mun äitiä he haukkuivat myös kerran ne lapset ja melkein sylkivät hänen päälle,koska hänellä ei ollut rahaa mukaana :| miks kukaan ei oikeasti ilmoitta heistä :| ehkä mä koht itse ilmoitan vaikka poliisille,koska he häiritsevät muille ja mistä he jopa ne kukkia ottavat :/ ,vielä ne miehet eivät ole niin pahoja jos et ostaa nou hätä,mutta ne naiset ja lapset ja ja vielä jos heillä oikeasti ei olisi rahaa,he eivät olisi poltaneet tupakkia :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Moottoriteiden varsilla kuulemma on autoilijoita ahdisteltu, etenkin yksin ajelevia. Viitotaan pysähtymään ja sitten työnnytään rihkamakorujen kanssa lantiota myöten etuikkunasta sisään ja muu porukka piirittää auton niin, ettei kuskilla ole muuta mahdollisuutta päästä pinteestä kuin kupeen kaivaminen :/
Todella ikävää.

Talla pohjaan vaan.

Eikö kukaan oikeasti halua tehdä vaikka rikosilmoitusta,kun he häiritsevät ihan oikeasti ihan kaikille,tuntu koht että ei enää ole turvallista liikua heidän takia :( Niitä Virossa on myös niin paljon ja kerran he olivat käyneet sielä eli Virossa neulan kanssa ja sanoivat jos et anna lompakko sä saat hi-virus :kieh: :(

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Todella ikävää.

Talla pohjaan vaan.

just näin! mä en ikinä pyssäis minnekään, olen sitten yksin tai jonkun kanssa liikenteessä! jos joku näyttää olevan hädässä, niin soitan paikalle poliisit!

Täällä torniossa on näitä musisoijia jotka kaupan ovella vinguttavat haitaria ja nyökyttelevät laukkua kohen että anna lantti ja naisille nämä kyseiset miehet hymyilevät niiiiiin maireasti että, viime kesänäki ulkomaalainen äiti oli erään kaupan edessä rimputtamassa lasten leikki uruilla yhtä ja samaa säveltä lapsi kainalossa. :headwall:

Täällä päin oli niitä joku aika sitten haitaria vinguttelemassa, otto-automaattien kulmilla. Olivat kytänneet olan yli automaatilla asioivien tunnuslukuja ja sen jälkeen yrittäneet varastaa lompakon. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Täällä päin oli niitä joku aika sitten haitaria vinguttelemassa, otto-automaattien kulmilla. Olivat kytänneet olan yli automaatilla asioivien tunnuslukuja ja sen jälkeen yrittäneet varastaa lompakon. :headwall:

:o hui,miten he tänne pääsevät ja missä asuvat? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

:o hui,miten he tänne pääsevät ja missä asuvat? :/

Kai ne tulee romaniasta, saavat tuosta vaan jonkun väliaikaisen oleskeluluvan tai jotain. En mä oikein tiedä näistä. :ashamed:

Samaan ruusuansaan jouduin minäkin tänään Turun torilla. Mulla oli ruusu kädessä ja joku postikortti anelutekstin kera toisessa ennen ku tajusin mistään mitään. No sitten kun tajusin, laitoin ruusun takasin eukon käteen, hymyilin ja jatkoin matkaa. Jotain muminaa sieltä kuului perään. En usko, että lantin antaminen auttaa näitä kerjäläisiä, kyllä se ilmiö on ratkottava isommalla rahalla isommissa piireissä.

Yhteistyössä