Mua huvittaa muodin orjat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Kyllä ihminen on tyhmä jos muodin mukaan oman elämänsä rakentaa, vaatteet, koti, sisustus yms.
Jos vaikka väri violetti ois muodis niin sen värisii vaatteita pitää ostella vaikka ne ei sovi itselle laisinkaan, sit joku hiusmalli, voi järkky...vedetään oma pää piloille ku se nyt on muooootiiii, ihan sama mikä kallonmalli tai kasvojenmalli.
Luullaan et se on joku ihmisarvoa kohentava tekija tuo muoti, minusta se on tyhmyydenmittari :)
ihminen joka uskaltaa elää omaa elämäänsä muista välittämättä (siis muoti asiassa) on viisas!

minua huvittaa myös muodin ORJAT mutta muodista kiinnostuneet ovat täysin normaaleja nykyihmisiä..

Samoin minua huvittaa ihmiset jotka pukeutuu 30 v vanhoihin virttyneisiin kaapuihin eivätkä tajua ettei ole enää saman mallinen kun nuorena mutta säästö alkaa ässällä, ulkonäöstä viis..

Minä pidän muodikkaista vaatteista ja ostankin niitä, mutta en ole silti muodin orja. Ei kaikki jotka laittautuvat ole muodin orjia! :O Kukin tavallaan. Minulle vaatteet ovat vaatteita vaikka ne olisivatkin muodissa.

[QUOTE="höh";22882104]Minä pidän muodikkaista vaatteista ja ostankin niitä, mutta en ole silti muodin orja. Ei kaikki jotka laittautuvat ole muodin orjia! :O Kukin tavallaan. Minulle vaatteet ovat vaatteita vaikka ne olisivatkin muodissa.[/QUOTE]

Täysin eri asia olla orja tai huolehtia muuten itsestä, laittautua tms.

Muodikkuus on ihan ok, mutta inhoan sitä että ne ryysyt ostetaan jostain halpiskaupoista kuten h&m tai joku zara. Kauheeta kulutushysteriaa. Ite ostan vaatteet harvemmin, mutta laadukkaampina (laatu ei aina korreloi hintaa). Kestävät sitten paremmin vuosia. Nytkin suurin osa vaatteita odottaa 2 vuoden tauon jälkeen, että mahtuisin niihin takaisin. Enkä aio paljoa vaatekaappia päivittää.

Toki ymmärrän, jos ei ole silmää katsoa, mikä väri/malli itselle sopii niin vaatteissa kuin hiuksissa, niin sitä ostelee mitä tahansa kuvastoista löytyy, vaikkei istu ollenkaan samalla tavalla itelle kun niille malleille.

Varsinkin nuorissa tytöissä näkee ihan hirveästi tuota älytöntä piirrettä. Napa ja persvako pitää näkyä vaikka kuinka ei itelle sopis. Paitti sit käytettiin noita tunikoita jotka nekään ei kaikille sopinut.

Miehen sisko ostaa kaikki vaatteensa Uffista ja pukeutuu tosi hienosti ja tyylikkäästi, kertoo aika paljon siitä onko sitä makua vai ei...

En mä mikään orja ole. Mutta muoti on aina kiehtonut mua ja tykkään uusista jutuista. Silti olen uskollinen tyylilleni (sisustus, vaatteet), mutta muotijutut piristävät mukavasti sitä omaa tyyliä.

Yhteistyössä