Mua korpeaa välillä ton miehen asenne todella paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermo

Vieras
Kaikkeen pitää olla joku syy, ei voi vaan tehdä ja mennä muuten vaan.

Esim.tänään tuli riitaa aiheesta kauppareissu....

Minä: Lähdetkö mun kans kauppaan?
Mies: Ai mihin sä mua siellä tarviit?
Minä: En mihinkään, siitä ei olekaan kysymys.
Mies: No mitä mä siellä sitten tekisin?
Minä: Ai et mitään ei voi yhdessä tehdä muuten vaan? Huvin vuoksi? Toisen seuran takia?
Mies: No mut mitä mä siellä kaupassa teen?
Minä: No tulet prkl mun seuraks?!
Mies: hiljaisuus
Minä: Mä sanon tän kerran ja mä sanon tän nyt; mä en TARVITSE sua kauppaan, mä en TARVITSE sua mun viereen nukkumaan, mä en TARVITSE sua oikeestaan mihinkään ja tällä tarkoitan, että mä pärjäisin myös ilman sua. MUTTA mä HALUAN sut kauppaan, mä HALUAN sut mun viereen nukkumaan ja mä HALUAN et sä olet ja elät mun kanssa. SIKSI.
Mies: Emmä jaksa lähtee.
Minä: No ei tartte!

Ja lähdin ovet paukkuen kun alkoi ärsyttää tollanen ihan sairaasti. :ashamed:

Mua rasittaa tollanen miksmiksmiksmiks, no vittu siks ja ihan vaan siks.

(Tiedän, en itsekään kovin aikuismaisesti käyttäytynyt...... Meni vaan jotenkin hermo...)

[QUOTE="marianna";25737652]no minä inhoan ainakin kaupassa käyntiä, enkä lähtis sinne huvin vuoksi tai seuraksi.[/QUOTE]

no niin inhoan minäkin ja siks olis kiva jos joku jakais joskus sen kärsimyksen mun kanssa.

Me käydään yhdessä kaupassa aina kun se on mahdollista. Juurikin siksi, että "hengataan yhdessä"...

Ei oo kauakaan kun mieheni sisko taivasteli, että miks hiivatissa perheet änkee kaikki kauppaan porukalla, käytteks te...? ;-)) No kyllä, kaikki 3 hlöä. he eivät koskaan (tai siis mies ei tule mukaan).

No meillä menee toisin päin, mies usein kinuaa mua kauppaan kanssaan ja sit suuttuu kun en halua, saattaa tuo murjottaa koko illan vaan sen takia kun oon kieltäytynyt lähtemästä sinne :laugh:

Aloittaja on asian ytimessä. Mä olen käynyt tuon keskustelun pitkäaikaisissa parisuhteissa ja siitä on ollut naisystävien kanssa monesti keskustelua. Joku kutsuu parisuhdettaan tahtotilaksi tuon keskustelun äärellä. Ts. eikö mies oikeasti tajua, että tietyssä pisteessä ei voi ajatella, että rakkaus kyllä kantaa, muu sikseen. Siinä vaiheessa, jos ei huvita yhdessä lähteä ja tehdä, jos ei kiinnosta toisen elämä, ei halua tehdä toista onnelliseksi - Mitä jää jäljelle?

"Minulla on rahaa, minulla on taitoa, minä osaan tehdä kaikkia elämän perusasioita, selviän lopuista, osaan pitää itseni seksuaalisesti aikasen tyytyväisenä, pystyn huolehtimaan itsestäni ja muista perheenjäsenistä. Mihin minä sinua tarvitsen?" Ihminen voi tehdä itsestään toiselleen tarpeettoman. Se selviää siinä vaiheessa, kun toinen ei enää ymmärrä, miksi pitäisi vain sen takia, että toinen toivoo ja sitten hän haluaisi sinun voivan hyvin. Yhtäkkiä voi huomata, että ei enää kysykään toista kauppareissuille tai mihinkään. Sitten huomaa, että ärsyttää, että toinen lähtee mukaan, kun on tottunut tekemään yksin tai muussa seurassa. Tuossa vaiheessa olen itse lähtenyt parisuhteesta. Ei anna kummallekaan enää mitään hyvää.

Toivottavasti tuo on kohdallanne ohimenevää, ja ettei se etene tuostaan. Kurjaa se joka tapauksessa on.

Mies oli väsynyt ja halusi jäädä lepäämään. Koska se kuitenkin välittää susta, ajatteli kysyä tarvitsetko häntää esim. kantamaan painavan koiranruokapussin tai 7 litraa maitoa.

Tarviiko aina tehdä asioista isompia kuin ne oikeasti on?

Mä en kyllä omaa miestäni edes halua kauppaan, koska juoksee ku vinttikoira läpi sen myymälän, eikä odota mua yhtään..Kuljen etsimässä sitä joku 10 kg;n koiranruokapussi kainalossa, ja ukko mennyt jo kassajonon hännille tai jotain..Jos taas kyse jostain Bauhausista yms.niin mua ei saa niihin kirveelläkään, kun siellä sitten taas pitäs munkin jaksaa ihmetellä jotain helvatan saumausainetta tai uutta kiviporaa tuntitolkulla..Sumsummarum; emme käy yhdessä kaupassa, pyrimme viettämään jotenkin muutoin yhteistä aikaa..

niin korpee täälläkin. Ukko natkuttaa kuin vanhat mustalaisakat.
Jos ukko siivoo niin hälle pitäisi siivota edellisenä päivänä kaikki valmiiksi. Niin sit hänen on hyvä siivota kun ei näy villakoiria.
Ja kun ukko näkee sen koiran niin armoton huuto kun tääl ei siivota.

Höh.
Mä menen mieluiten kauppaan yksin, saa ajatella rauhassa ja suunnitella esim. ateriaa tai katsella vaatteita tai vaikkapa lautasliinoja... ilman että mies vaappuu vieressä ikävystymässä, tai sitten vaihtoehtoisesti jää tuijottamaan jotain ruuvimeisseliä tai urheilulehteä. Mutta joskus tarvitsen tietty miehen mukaan kantamaan ostoskasseja - silloinkin mielelläni jätän miehen jonnekin kassan lähelle "miesparkkiin" esim. kahville..

Yhteistyössä