Mua kuulkaa hirvittääää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Tuohon meidän naapuriin on muuttanut semmonen nuori tyttö,suunnilleen mun ikänen.
(onneks on toistaseks ainakin ollu hiljanen toisin kun se edellinen spurgu josta täällä joskus kerroin)
Eipä tuossa tytössä mitään mutta sillä on pyreneittenmastiffi |O |O :snotty:
semmonen samanlainen joka yritti 11v sitten viedä multa käden mennessään ja melkein onnistukin siinä.

Mulla ei oo enää koirakammoa,en siis hypi seinille jos näen koiria mutta mitähän mahtaa tapahtua kun tämä aivan saman näköinen koira tulee joku kaunis päivä rappukäytävässä vastaan :o

meidän parvekkeet on vierekkäin ja tää koira sitten katteli maisemia partsiltaan eilen kun olin tupakalla.empä pystyny siinä olemaan vaan pakko oli mennä sisälle kun koira hiffas mut ja katteli pää vinossa.Olin ihan paniikissa.

siis nyt yhtäkkiä mä pelkään kuollakseni,ja just tätä koiraa.

ja toinen juttu mikä tässä koirassa on kivaa niin se haukkuu iltasin,eilenkin poika kiljahteli jotain ja koira vastas = poika rupes itkemään ja koira haukkui lisää.
meillä on seinät niin paperia että kuulen kun naapurissa puhutaan.

saa nähdä mitä tästä tulee..

-ei muuta- :D

mee naapuris kans juttusille ja selitä sille mitä sulle on käyny. kysy, jos voisit tutustua koiraan niin olis sullaki vähän rennompi olo. ja kun tunnet koiran ei sama käy (luultavasti) toista kertaa!

Itse menisin rohkeasti tuossa tilanteessa tutustumaan koiran emäntään ja kertoisin tilanteesta. Nythän sulla olis hyvä sauma päästä tuostakin pelosta, menet ja tutustut ko. koiraan emäntineen.

emmä tiiä uskallanko kohdata sitä koiraa :/
meidän täytyy varmaan sen koiran kanssa jutella tuossa parvekkeella ensalkuun :whistle:
kun ei se sieltä pääse mun kimppuun kuitenkaan..
ja tuo sun idea on hyvä,mietin vaan sitä että mtien koira reagoi kun huomaa mun pelkäävän.

hitto,hassulta tuntuu kun en oo 11vuoteen pelänny enää koiria.meillä oli sillon oma koira (rottis) kun tää mastiffi kävi mun päälle ja oman koiran kautta oppi luottamaan..
hyvä etten juossu kädet ylhäällä kämppää ympäri kun iski tuo pelko tajuntaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Kerrostalo ja koira on järkyttävä yhdistelmä. Naapurien kannalta :kieh:

niinjuu tää toinen ongelma ,vaikka tutustuisin koiraan hyvin enkä pelkäis niin tää haukuminen ja sen aiheuttama itkuraivari täällä kotona (tarkotan nyt poikaa) ei poistu.
tää tyttö asuu 30neliön yksiössä tän koiran kanssa :|

Yhteistyössä