Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
50v lajitoveri eikä tiedä että eukon kanssa ei kannata lähteä kauppaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25141838:ei tuossa ole mitään nauramista. siellä saattaa hyvinkin olla takana esim. miehen alkoholi ongelma, tai se että ilta ryöstäytyy miehiltä käsistä, ja nainen joutuu lähtemään yön selkään tai ihan mitä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja älä jauha sontaa;25143345:Laitapa linkkinä ne tilastot.
Alkuperäinen kirjoittaja älä jauha sontaa;25143469:"Vaikka miehet kokevat paljon väkivaltaa, he tuntevat olonsa melko turvalliseksi, mikä tuntuu ristiriitaiselta. Väkivaltaa ei pidä sietää siksi, että pystyy itse lyömään takaisin," pohtii Wallin.
"Naisten kohdalla todellisuus on aivan toinen: naiset kokevat miehiä useammin uhkailua ja seksuaalista väkivaltaa kumppaninsa taholta. Naisille koituvat väkivallan seuraukset ovat myös miehiä huomattavasti vakavampia, ja pahimmassa tapauksessa lähisuhdeväkivalta johtaa uhrin kuolemaan", toteaa Wallin.
Tässä on vissi ero miesten ja naisten kohdalla.
Minusta vaikuttaa siltä, että jotkut naiset vähättelevät naisten väkivaltaisuutta. Sitä en voi ymmärtää, vaikka olen nainen itsekin. Väkivallan vähättely ei voi koskaan olla hyvä asia.
Minusta vaikuttaa siltä, että jotkut naiset vähättelevät naisten väkivaltaisuutta. Sitä en voi ymmärtää, vaikka olen nainen itsekin. Väkivallan vähättely ei voi koskaan olla hyvä asia.