mua niin ahdistaa se että mun rakas mies ei tule enään takaisin,mitä mä teen tälle ahdistukselle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
mitä mä teen? tuntuu että henkikään ei kulje enään,mä en osaa ku itkee ja huutaa(onneksi lapsi ei ole kotona) mut miten mä selviän viikonlopusta ja opinnäytetyöstä kun ahdistaa niin pirusti,en mä selviä mä en jaksa. tän miehen piti olla munkanssa loppuun asti(siis kunnes kuolema erottaa, ei kyll ävielä päästy vihille asti mutta silti en mä osaa ajatella taas olevani yksin,ilman rakkautta ilman hellyyttä ja läheisyyttä ilman rakasa miestäni).

Voi että.. Raastaa varmasti, yritä miettiä kaikkea muuta ja lähde käymään jossain.
Puhu ystävien kanssa ja käy lääkärissä jos saisit tosiaan jotain ahdistukseen.

kiitos vastauksesta,mutta en mä halua mitään lääkkeitä,nehän voi vaikuttaa ihan miten vaan,eikä mulla ole ketään kuka hakis lapsen hoidosta,tai olis sen kanssa. siksi toisekseen saisin syödä niitä melkoisen ajan. paska että on huono olla! mä haluan mun rakkaani kainaloon ja lähelle,haluan että tämä on vaan pahaa unta

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:
kiitos vastauksesta,mutta en mä halua mitään lääkkeitä,nehän voi vaikuttaa ihan miten vaan,eikä mulla ole ketään kuka hakis lapsen hoidosta,tai olis sen kanssa. siksi toisekseen saisin syödä niitä melkoisen ajan. paska että on huono olla! mä haluan mun rakkaani kainaloon ja lähelle,haluan että tämä on vaan pahaa unta

Mitä on tapahtunut?Kunpa sun olo parantuisi :hug:

en mä vielä ole kadonnut(paitsi koetin toimittaa asioita),ei mies elää kyllä,ei vaan enään mun kanssani. ja mitään lääkkeitä en ala vetämään kun ei ne tuo miestä takaisin!

en mä vielä ole kadonnut(paitsi koetin toimittaa asioita),ei mies elää kyllä,ei vaan enään mun kanssani. ja mitään lääkkeitä en ala vetämään kun ei ne tuo miestä takaisin!

:hug: voimia.Jättikö sinut jonkun naikkosen takia ?

piparminttu no tällä hetkellä miehen pitäisi olla töissä. mutta ei se sieltä minun luokseni ole tulossa enään ikinä. eikä tule olemaan minun mieheni,vaikka kuinka toivoisinkin että tulisi.

en usko että jätti kenenkään tietyn naikkosen takia. pikemminkin sen takia että ei ollut enään onnellinen miun kanssani :( mutta ei hän varmaan kauaa yksin tule olee

en usko että jätti kenenkään tietyn naikkosen takia. pikemminkin sen takia että ei ollut enään onnellinen miun kanssani :( mutta ei hän varmaan kauaa yksin tule olee
Haluaisitko sitten olla miehen kanssa, joka ei sua rakasta? Koita ajatella siis niin, että oli kuitenkin hyvä, että asia tuli selväksi. Et siis turhaan uhraa koko elämääsi miehelle, joka ei sinua rakasta. Toipuminen vie oman aikansa eikä se siitä kiirehtimällä parane. Itke kun itkettää. Jonain päivänä huomaat, ettei asia ole sulle enää niin kipeä.

tämä on nytten klisee mutta kyllä se elämä voittaa ap! jonku aikaa tuntuu paskalta, niin paskalta että tekis mieli vaan huutaa ja vollottaa. vaan kyllä sekin menee ohi. tunteet on hyvästä. :hug:

Yhteistyössä