Mua niin ärsyttää ja olen tosi pettynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Oon pyytäny jo kauan sitte mun kahta siskoa tänne ku miehellä on pikkujoulu marraskuussa ja on pois to-la. En halua/uskalla olla lasten kans monta yötä yksin. No toinen sisko aiko sopia työvuorot niin et pääsee ja toinen pääsee jokatapauksessa. Nyt sisko soitti ja tää toinen sisko (monimutkasta) oli hälle eilen soittanu ja pyytäny just samana lauantaina laivalle. Nyt ne molemmat on et ei tiedä tuleeko, tai toinen oli sanonu et ei jokatapauksessa tuu.
On ollu puhe et vietetään aikaa kerranki yhdessä ilman miehiä. Nyt ne ei varmaan kumpikaan tule ku lähtee sinne laivalle ja vielä se et mua ei edes pyydetty mukaan!!!!

Ei ne tavallisesti noin ikäviä ole, rakkaita ja ihania! Mut miks ne nyt tenäs ku mä en oikeasti halua olla loasten kans yksin tääl.... Ja mies ansainnu sen pikkujoulun, siitä on jo sovittu ja sitä ei enää peruta!

miksi et halua olla lasten kanssa keskenään? utelee... jos ne sai just hyvän risteilytarjouksen siihen, joka sopi niiden perheiden aikatauluun ja tiesivät ettet sä pääse koska miehesi on siellä pikkujouluissa niin eivät siksi edes kysyneet, pitäkää lasten kanssa silloin omat pikkujoulut, teette piparkakkutalon, kortteja ja herkuttelette... =)

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Miksi sä et halua olla lasten kans yksin?

No en mä tiedä, olin viimeyönki ja eipäs se sen kummempaa ole. Oon vaan ajatellu et pelottaa isossa talossa yksin olla, mut en mä tiedä.... Täs lähinnä nyt siitä kyse ku sovittu siskojen kans ja nyt ne perumassa. Harvon ollaan kolmestaan yhdessä ja ilman miehiä vielä.

tuskin sulla on siellä kotona mitään hätää.. :hug:
mutta ymmärrän pettymyksen, voitko pyytää jotakin toista ystävää sinne edes joksikin illaksi??? no muista et asioilla on taipumus järjestyä

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
miksi et halua olla lasten kanssa keskenään? utelee... jos ne sai just hyvän risteilytarjouksen siihen, joka sopi niiden perheiden aikatauluun ja tiesivät ettet sä pääse koska miehesi on siellä pikkujouluissa niin eivät siksi edes kysyneet, pitäkää lasten kanssa silloin omat pikkujoulut, teette piparkakkutalon, kortteja ja herkuttelette... =)

No tosta miehen pikkujoulusta ei ole ollu varmuutta, selvis vasta eilen se tarkka päivämäärä siihen. En kyl olis ollu lähdössäkään, mut olis silti voinu kysyä! Sitäpaitsi ne olis lähdöss laivalle vasta la iltana ja mun mies tulee kotiin lauantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
tuskin sulla on siellä kotona mitään hätää.. :hug:
mutta ymmärrän pettymyksen, voitko pyytää jotakin toista ystävää sinne edes joksikin illaksi??? no muista et asioilla on taipumus järjestyä

Kai alettava keksiin jotain muita jota pyytää. Ärsyttää vaan suunnattomasti ku oltii tavallaan jo sovittu et sit pidetään hauskaa yhdessä, syödään hyvin jne.

Yhteistyössä