Mua niin ärsyttää nettideiteissä se

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hv

Vieras
että ihan oikeasti, yhtään liioitelematta, joka ikisen miehen ilmoituksessa sanotaan että etsii kaunista/nättiä/söpöä/hoikkaa naista. Ja yli puolet näistä etsijöistä ei itsekään ole mitään hyvännäköisiä. Siis oikeastiko miehet on noin pinnallisia? Tärkein vaatimus naisesta on se, että nainen on kaunis. Ite saavat olla minkälaisia karvasaappaita tahansa.

Vaikka itse en olekaan maailman rumin olento, niin mua karsastaa tuo "kauniin naisen" etsiminen niin paljon että jäipä nettideitit mun osaltani tähän. Oispa löytynyt edes yks fiksu profiili, jossa ei olisi ollut noita maagisia sanoja, niin se ois mulle riittänyt. Mut ei, mahdoton yhtälö.

Saattaa johtua siitä, että naisille kelpaa millainen urvelo pallinaama tahansa, kunhan on hyvä ammatti tai rahaa. Julkkiksissakin on paljon pareja, joissa mies on hirviö ja nainen kaunotar. Ja miehet tietävät, että asia on noin. Vaikka mies olisi kuinka komea ja mukava, naista on vaikea saada jos joku suuri "vika", kuten työttömyys tai köyhyys.

Alkuperäinen kirjoittaja hv:
että ihan oikeasti, yhtään liioitelematta, joka ikisen miehen ilmoituksessa sanotaan että etsii kaunista/nättiä/söpöä/hoikkaa naista. Ja yli puolet näistä etsijöistä ei itsekään ole mitään hyvännäköisiä. Siis oikeastiko miehet on noin pinnallisia? Tärkein vaatimus naisesta on se, että nainen on kaunis. Ite saavat olla minkälaisia karvasaappaita tahansa.

Vaikka itse en olekaan maailman rumin olento, niin mua karsastaa tuo "kauniin naisen" etsiminen niin paljon että jäipä nettideitit mun osaltani tähän. Oispa löytynyt edes yks fiksu profiili, jossa ei olisi ollut noita maagisia sanoja, niin se ois mulle riittänyt. Mut ei, mahdoton yhtälö.

Joo ja huvittavinta tai ärsyttävintä on se, että monesti ne miehet on itse todella ylipainoisia, mutta hakevat hoikkaa ja kaunista naista :D Voihan sitä hakea, mutta harva varmaan sitten saa sellaista kuin haluaisi.

Tähän esitän kysymyksen: Suomi24:ssä saa valita ruumiinrakenteekseen hoikan, urheilullisen ja normaalin lisäksi pyöreän ja ylipainoisen. Missä menee niiden raja? Minusta alle bmi 25:n on normaalivartaloinen, mutta sen yli on sekä pyöreä että ylipainoinen.

Ja minusta on myös tylsää että useimmat, itsekin ylipainoiset ja ei-niin-täydelliset hakevat aina hoikkaa tai urheilullista naista.

Suurin osa näistä rumista jne treffipalsta äijistä on käyny panemassa useampaa nettineiti muijaa. Kysyttäessä ei kuitenkaan ole ollut kuin "4-5 seksikumppania".
Mulla on kaksi kaveria, jotka treffas nettideitti tyyppejä.. samoja kavereita kävivät läpi :)
Oli hupaisaa kuunnella juttuja... :)

Yhteistyössä