mua niin kiukuttaa!!!!%&%%&

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äkääntynyt

Vieras
Anoppi soitti että pitäis mennä kaitsemaan yhdeksi yöksi heidän alakoululaisia lapsiaan. Siellä jo edellisen yön oli eräät toiset heitä kaitsemassa. He eivät kuitenkaan enää vastaa puhelimeen. Nyt meidän pitäisi mennä. Mutta kun... mun mies on toisella paikkakunnalla töissä ja on siis aina viikot pois. Nyt on ollu 2 viikon työputki päällä ja kotona ei siis ole käynyt. Nyt olis tulossa tänään ja sovittu on jo kauan sitten että hän menee metsälle tänä viikonloppuna pe-la. No nythän tämä sitten tarkoittaa sitä, että hän menee sinne heti suoraan töistä päästyään, lähtee sieltä metsälle ja tulee lauantaina illalla kotiin ja lähtee sunnuntaina takasi töihin.

helvetti että mua kiukuttaa. Tää on jotenki niin epäreilua mua kohtaan. Mutta antaa olla. En välitä kerta muutkaan ei välitä. Ilmeisesti miestä ei edes kovin harmita ettei kotona kerkee olemaan, pääseehän hän metsälle. Ja minä en sinne anoppilaan lähde, koska mun pitäis sitten olla siellä yhtä kauan kuin mies metsällä koska hän vie auton. Joten olen ennemmin kotona kuin menen sinne paskaseen läävään yrittämään pitää jöötä teini-ikää lähestyville kakaroille.

niin ja olishan täällä kotona tuommonen vajaa 3-vuotiaskin joka aina innolla odottaa, että millon se isi tulee. mahtaa olla hällekin pettymys kun isi ei tulekaan kuin vuorokaudeksi ja vasta lauantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;21895866:
miks sinne pitää mennä??? Missä ne vanhemmat itte on???

He ovat pikku matkalla appiukon kanssa. Tarkoitus heillä oli alun perin olla vain yksi yö, mutta kuten niiin heidän tapaistaan, aina kaikki venyy.

Onko se nyt niin vastenmielistä lähtee sinne anoppilaan, kun kerran mieskin menee? Ja sithän voit pyytää anopilta vastapalvelusta lastenhoidosta ja kun miehen duunit vähän hellittää, voitte pitää kahdenkeskisen illan :)

Alkuperäinen kirjoittaja imeissään;21895903:
En ymmärrä miksi et ite voi lähteä mukaan? Eikö se ole sama mätänetkö kotona vai siellä anoppilassa?

ei todellakaan ole sama. anoppilassa on siis oikeesti p-a-s-k-a-s-t-a. Ja mua iljettää kävellä siellä sisällä ilman kenkiä. Ja iljettää lapsen puolesta. Siellä on hiekkaa ja kuraa ja pölyä ja ruuan tähteitä, pissaa, oksennusta ym. lattioilla. Vessatkin on aina niin saastaiset että oksennus meinaa päästä. Monesti saattaa pytyssä olla kääkki ja paperia ei lainkaan, eli joku niistä lapsista on siis käynyt sköndellä ja ei ole pyyhkinyt. Käsien pesusta puhumattakaan, milloinkaan.

Eli sen vuoksi en halua mennä sinne. Jos meinaisin siellä yöni viettää tai enemmän kuin vuorokauden, mun olis pakko siivota siellä. Sen verran saastainen murju on. Joten ei kiitos, mieluummin olen puhtaassa kodissa, jossa voi kävellä vapaasti pelkäämättä astuvansa lattialla lojuvaan kalaan tai perunaan tms.

Yhteistyössä