Ä
äkääntynyt
Vieras
Anoppi soitti että pitäis mennä kaitsemaan yhdeksi yöksi heidän alakoululaisia lapsiaan. Siellä jo edellisen yön oli eräät toiset heitä kaitsemassa. He eivät kuitenkaan enää vastaa puhelimeen. Nyt meidän pitäisi mennä. Mutta kun... mun mies on toisella paikkakunnalla töissä ja on siis aina viikot pois. Nyt on ollu 2 viikon työputki päällä ja kotona ei siis ole käynyt. Nyt olis tulossa tänään ja sovittu on jo kauan sitten että hän menee metsälle tänä viikonloppuna pe-la. No nythän tämä sitten tarkoittaa sitä, että hän menee sinne heti suoraan töistä päästyään, lähtee sieltä metsälle ja tulee lauantaina illalla kotiin ja lähtee sunnuntaina takasi töihin.
helvetti että mua kiukuttaa. Tää on jotenki niin epäreilua mua kohtaan. Mutta antaa olla. En välitä kerta muutkaan ei välitä. Ilmeisesti miestä ei edes kovin harmita ettei kotona kerkee olemaan, pääseehän hän metsälle. Ja minä en sinne anoppilaan lähde, koska mun pitäis sitten olla siellä yhtä kauan kuin mies metsällä koska hän vie auton. Joten olen ennemmin kotona kuin menen sinne paskaseen läävään yrittämään pitää jöötä teini-ikää lähestyville kakaroille.
helvetti että mua kiukuttaa. Tää on jotenki niin epäreilua mua kohtaan. Mutta antaa olla. En välitä kerta muutkaan ei välitä. Ilmeisesti miestä ei edes kovin harmita ettei kotona kerkee olemaan, pääseehän hän metsälle. Ja minä en sinne anoppilaan lähde, koska mun pitäis sitten olla siellä yhtä kauan kuin mies metsällä koska hän vie auton. Joten olen ennemmin kotona kuin menen sinne paskaseen läävään yrittämään pitää jöötä teini-ikää lähestyville kakaroille.