E
En jaksa
Vieras
Oon neljän kouluikäisen työssäkäyvä yh. Mä teen kymmenen tunnin työpäivää, ja oon oikeasti aika väsynyt. Ja mua suoraan sanottuna v*tuttaa se, etten mä saa noita lapsia tekemään yhtään mitään kotitöitä. Mikään ei auta. Ei auta uhkailut, ei kiristämiset, eikä lahjonnat. Voitteko uskoa, mä olen epätoivoisuuksissani luvannut jopa 10 euroa yksien tiskien tiskaamisesta, ja siltikään mitään ei tapahtunut. Lupasin parturikäynnin tiskaamisesta, niitä tiskejä ei ole tiskattu vieläkään. Mikään ei siis oikeasti auta. Ei auta huutaa, ei käskeä, ei vaikka mä itkisin väsymystäni ja rukoilisin. Noi ei tee yhtään mitään. Paitsi tietenkin sotkee.
Ne vapaat viikonloput joita mulla noista lapsista on, menee siihen että mä siivoon tän talon. Ja silti, vajaa kaksi vrk noiten kotona oloa, ja koko hemmetin talo on taas kuin kaatopaikka.
Mä en jaksa, en jaksa!! Ja mua ottaa niin päähän noi, että tuntuu etten halua nähdä niitä enää edes silmissäni. Tekis mieli komentaa ne koko viikonlopuksi omiin huoneisiinsa, kun eivät voi auttaa yhtään missään.
Ne vapaat viikonloput joita mulla noista lapsista on, menee siihen että mä siivoon tän talon. Ja silti, vajaa kaksi vrk noiten kotona oloa, ja koko hemmetin talo on taas kuin kaatopaikka.
Mä en jaksa, en jaksa!! Ja mua ottaa niin päähän noi, että tuntuu etten halua nähdä niitä enää edes silmissäni. Tekis mieli komentaa ne koko viikonlopuksi omiin huoneisiinsa, kun eivät voi auttaa yhtään missään.