Mua nyt kyllä ihan oikeasti ihmetyttää tää asia; miten ihmeessä täällä palstalla on melkein JOKA PÄIVÄ,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huh huh"

Vieras
Tai ainakin joka viikko Kysymyksiä "mitä tehdä kun vuokrat maksamatta" "nyt uhkaa häätö" ym ym ym :O

Siis miksi ihmeessä te ette ENSIN maksa sitä kattoa pään päälle, sitte sähköä, sitte ruokaa ja SITTEN VASTA NE MUUT??! Mikä ihmeen vaikeus se on? Ja kun johonkin ketjuun tulee neuvomaan niin ne otetaan heti itteensä "kuinka mollataan ja haukutaan"! Kyllä ymmärrän sen että joskus on tiukkaa, mutta ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN!!!

Oikeesti!!!

|O
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Koska tällä palstalla voi tehdä myös aloituksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Tai sama ihminen voi tehdä niitä useamman samasta aiheesta.

Mua lähinnä ihmetyttää, miten niihin aloituksiin jaksetaan joka päivä jakaa ne samat neuvot, vinkit, pahoittelut ja paheksunnat.
 
Koska tällä palstalla voi tehdä myös aloituksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Tai sama ihminen voi tehdä niitä useamman samasta aiheesta.

Mua lähinnä ihmetyttää, miten niihin aloituksiin jaksetaan joka päivä jakaa ne samat neuvot, vinkit, pahoittelut ja paheksunnat.

En mä nyt ihan usko että joku huvikseen tollasia aloituksia tekee? Tai mistäs sen tietää, meitä on niin moneen junaan.
 
Tamahan on kuin joka kuukautinen keskustelu poikani kanssa jolla nayttaa aina tulevan suurena yllatyksena etta vuokra maksetaan kuun alussa ja etta sen XXXX summa - aina ja joka kerta sama summa - aina ja joka kerta samana paivana maksettava :laugh:
 
Ei varmaan osaa/hallitse rahan käyttöä ja luullaan, että kyllä joku aina pelastaa pinteestä.

Niin. Luulis tulevan kova henkinen pahoinvointi tuosta, kun kaikki retuperällä, ettei sellaista stressiä ja ahdistusta halua edes kokea. Siksi olisi hirveän tärkeä maksaa AINA edes jotain, että vuokranantaja näkee että YRITTÄÄ EDES HOITAA asioitansa. : /
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Tässä taannoin oli aika pitkä ketju, jossa palstalaiset auttoivat ja neuvoivat ap:tä, jolla oli tosi vähän rahaa ruokaan. Siinä ketjussa sit tolkutettiin ap:lle, että jatkossa sit AINA ensin ostetaan ruokaa, sitten vasta katsotaan mitä laskuja maksetaan!

Että teetpä niin tai näin, tällä palstalla se on joka tapauksessa aina väärin päin!
 
Tässä taannoin oli aika pitkä ketju, jossa palstalaiset auttoivat ja neuvoivat ap:tä, jolla oli tosi vähän rahaa ruokaan. Siinä ketjussa sit tolkutettiin ap:lle, että jatkossa sit AINA ensin ostetaan ruokaa, sitten vasta katsotaan mitä laskuja maksetaan!

Että teetpä niin tai näin, tällä palstalla se on joka tapauksessa aina väärin päin!

Muistaakseni oli siinä tullu joku iso lasku mikä piti hoitaa samantien, ei ollut kuitenkaan kyse vuokrista tai häädöstä. Siinä vaiheessa pitäis miettiä millä syö, jos kaikki rahat laittaa yhteen laskuun. Se tais olla se pointti....
 
[QUOTE="Huh huh";25684221]Onko silläkin häätöuhkia päällä? Mua ei naurata tää ihmisten tyhmyys.[/QUOTE]

Aina menee viimeseen sekuntiin kun suhaa sitten autolla maksamaan vuokraa kun on raapinut rahat kasaan jostain. Ikaa 22v. Ja joka kuukausi kaydaan sama keskustelu. Kyseessa poika joka ei koskaan ole pystynyt pitamaan rahoistaan kiinni ei hetkeakaan. Mutta toivon mukaan oppii tassa samalla. Veljensa taas ovat kovasti saasteliaita ja osaavat budjetoida hyvin.
 
Kyllä mulla ainakin menee niin että vuokra on eka joka maksetaan, sitten muut välttämättömät laskut. (mitään turhia laskuja ei edes oo, koska aina kun johonkin turhaan laitan rahaa, niin lasken etukäteen että se riittää) Sitten katsotaan paljonko jää ruokaan, ja jos jää tosi paljon, niin voi ostaa jotain muuta ei niin välttämätöntä tai käydä vaikka kahvilla tai leffassa. Tuokin on minusta tyhmä neuvo että eka ostetaan ruoka kun sitten sitä ostelee jotain kallista, vaikka halvemmallakin pärjäis
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja järkevä köyhä;25684244:
Kyllä mulla ainakin menee niin että vuokra on eka joka maksetaan, sitten muut välttämättömät laskut. (mitään turhia laskuja ei edes oo, koska aina kun johonkin turhaan laitan rahaa, niin lasken etukäteen että se riittää) Sitten katsotaan paljonko jää ruokaan, ja jos jää tosi paljon, niin voi ostaa jotain muuta ei niin välttämätöntä tai käydä vaikka kahvilla tai leffassa. Tuokin on minusta tyhmä neuvo että eka ostetaan ruoka kun sitten sitä ostelee jotain kallista, vaikka halvemmallakin pärjäis

Kysehän ei ollu vuokrasta vaan jostain muusta laskusta mutta ruokaan ei ollu jätetty rahaa.
 

Yhteistyössä