V
vieras
Vieras
Olen yksityisyrittäjä ja käytännössä työni on yritysten neuvomista puhelimitse tai sähköpostitse. Olen auttanut erästä toisella puolella Suomea asuvaa yksityismiestä (siis ei yritystä) pari kertaa ihan ilmaiseksi parissa pikkuasiassa. Viime aikoina tää mies on lähetellyt mulle ihan kummallisia kysymyksiä sähköpostitse - ne siis varmasti jotenkin liittyvät tähän asiaan, johon olen erikoistunut, mutta ne on muotoiltu niin, ettei niistä tajua mitään. Laitoin hänelle yhden vastauksen, että en pysty jatkossa enää auttamaan häntä. Silti meilejä tulee kaiken aikaa. Viime viikolla mulle tuli KOTIIN postitse kahdenkympin setelikin ja sitten perään tuli meili, että hän on sen lähettänyt. Sittemmin hän on ruvennut lähettämään mulle "pieneksi kiitokseksi" liitetiedostona uskonnollisia tekstejä ja just nyt tuli linkki videoon, jossa kerrotaan, miksi joku saarnamies on joutumassa helvettiin. Mua on oikeasti ruvennut pelottamaan, että tää heppu on joku ihan täys sekopää, joka vielä joskus ilmestyy itse oven taakse. Tää mun pelkoni kuulostaa varmaan teistä naurettavalta, mutta itseä ei naurata yhtään
Mitä ihmettä mä voin tehdä, jotta tilanne muuttuisi?