A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Runkkaa, olet sen tarpeessa.
Millä mä runkkaan kun olen nainen? Kurkkuako runkkaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Runkkaa, olet sen tarpeessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Runkkaa, olet sen tarpeessa.
Millä mä runkkaan kun olen nainen? Kurkkuako runkkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten nainen muka RUNKKAA?! Miehet runkkaa eikä naiset! En mä pidä naisen itsetyydytystä runkkaamisena! :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten nainen muka RUNKKAA?! Miehet runkkaa eikä naiset! En mä pidä naisen itsetyydytystä runkkaamisena! :x
No sitte sun tässä tapauksessa täytyy varmaan sivellä simpukkaasi itse ja olla ilman sitä miestä. Oliko miellyttävämpi ilmaisu? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten nainen muka RUNKKAA?! Miehet runkkaa eikä naiset! En mä pidä naisen itsetyydytystä runkkaamisena! :x
No sitte sun tässä tapauksessa täytyy varmaan sivellä simpukkaasi itse ja olla ilman sitä miestä. Oliko miellyttävämpi ilmaisu? =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten nainen muka RUNKKAA?! Miehet runkkaa eikä naiset! En mä pidä naisen itsetyydytystä runkkaamisena! :x
No ei todellakaan ole. Mä sormetan ja hyväilen pilluani enkä mitään simpukkaa!
Alkuperäinen kirjoittaja joops:mee hoiteleen ittes nyt samantien, niin tulee parempi mieli. Ei tarvi sit täällä tiuskia puutteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten nainen muka RUNKKAA?! Miehet runkkaa eikä naiset! En mä pidä naisen itsetyydytystä runkkaamisena! :x
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:![]()
Sä oot hauska..
![]()