Mua ottaa päähän ja masentaa tää tilanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Memmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Memmu

Vieras
Rahahuolet siis.... rahat ei riitä mihinkään. Taas on vuosi menty niin et joka kuukausi on saanut tarkkaan miettiä miten saa laskut maksettua ja joka kuussa on näyttänyt aina ensin toivottomalta mut jotenkin on kuitenkin kaikki aina saatu maksettua. No nyt, kun tuota laskupinoa taas katselee niin epätoivo valtaa....nyt ei ehkä rahat riitä kaikkiin laskuihin ja mua ottaa sekin suuresti päähän et en saa töitä. Olen niitä vuoden jo hakenut ja noin 15 haastattelussa käynyt ja hakemuksia lähetellyt noin 100 paikkaan...ei vaan tärppää ei. Ei tämä tilanne ainakaan itsetuntoa kohota ei :(

hali! Voi kuule et ole ainoa :( Meillä mies käy töissä ja minä muksu ollaan kotona. Töitä olen etsinyt kohta vuoden ja tuntuu että pitäs vissiin muuttaa jonnekki muualle ku täältä niitä ei ainakaan saa! Joka kuukausi eletään kädestä suuhun ja ylimääräiseen jos rahaa jää, niin ne käytetään yleensä lapseen. Tuossa kävin aamupäivän lenkillä hakemassa mun ystävältä sen vanhan kevättakin lainaan koska mulla ei ole varaa ostaa omaa :( Kyllä hävettää! Ja on itketty mutta ei se auta... Joka kuukausi on selvitty. Pitäs vaan ihme tapahtua että sais mun pään nostettua tuolta ojasta...

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
hali! Voi kuule et ole ainoa :( Meillä mies käy töissä ja minä muksu ollaan kotona. Töitä olen etsinyt kohta vuoden ja tuntuu että pitäs vissiin muuttaa jonnekki muualle ku täältä niitä ei ainakaan saa! Joka kuukausi eletään kädestä suuhun ja ylimääräiseen jos rahaa jää, niin ne käytetään yleensä lapseen. Tuossa kävin aamupäivän lenkillä hakemassa mun ystävältä sen vanhan kevättakin lainaan koska mulla ei ole varaa ostaa omaa :( Kyllä hävettää! Ja on itketty mutta ei se auta... Joka kuukausi on selvitty. Pitäs vaan ihme tapahtua että sais mun pään nostettua tuolta ojasta...

Kiitos halauksesta :)

Mukava lukea, että minulla on kohtalotovereita vaikka en tätä tilannetta kenellekään kyllä soisi. Meillä on periaatteessa kaikkea ja melko hieno talo jne. mutta yhtään ylimääräistä ei ole koskaan ja nyt vielä tässä vuoden aikana on moni asia kallistunut mm. sähkö ja meilläkin on lämpölaskut noussut lähes puolella kylmimpinä kuukausina ja sekin osaltaan vain huonontaa tilannettamme. Onko teillä aina rästissä laskuja vai saatteko kaiken maksettua ajallaan?

Yhteistyössä