muakin ottaa päähän...tosta miehstä ja kaikesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkövaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkövaan

Vieras
miehellä ontöitä noin 3 kertaa viikossa.. tekee pidempää päivää sillon sit.. sit on 4-5 päivää vapaalla.. että mua ketuttaa katella sen naamaa.. ku ensin joudun valvomaan vauvan kanssa yöt.. ku herra vaan nukkuu, silti aamulla saan puol tuntia räksyttää et pitää herätä vanhemman kanssa.. tää vaan valittaa et väsyttää, vaikka on vetänyt just 12h yöunet.. sit sen on saatava tehdä kaikki aamutoimensa.. vessassa istuu puoltuntia tai yli.. juo kahvia ja lukee ainakin toiset saman verran.. siinä vaiheessa oon jo pukenut molemmat lapset ja vaihtanut vaipat ym.. tää sama per*eleen juttu joka aamu.. nytkin tosta 4 valvoneena, oon aika kyrsiintynyt..
miten tänkinasianvois hoitaa?
työaamuina ei tietty ongelmaa ole.. ja sitku mä en osaa elää sen kaa tätä arkea jatkuvasti kahdestaan.. se riuhuttaa tota esikkoa koko ajan.. haluisin olla rauhassa noitten lasten kanssa.. ja tehdä sellasia omia juttuja..
olis ihan eri asia jos olis joskus lomalla esim.. viikon ja sit tää päivät töissä mut tää on kyl hermoja raastavaa..
kaikenlisäks se tarttis lisää töitä, ei noi tunnit kuitenkaan riitä siihen et rahaa olis kunnolla..
mut helppo se on menn sieltä mistä aita on matalin..

antakaa jotain neuvoja mitä mä teen? et tää helpottuis

Mitä jos hommaat itsellesi työpaikan 2-5 krt viikossa, jos auttaisi että pääset hetkeksi sitä arkea karkuun kun mies on kotona? Siis jos on tiedossa miehen vapaat.

Kuulostaa vähän siltä että olet päättänyt mielessäsi mitä ja miten tehdään, ja kun mies ei tee ajattelemasi mukaan, se aiheuttaa kitkaa. Joko sanot miehelle että tänään näin kiitos, tai päätät että päivä sujuu miten sattuu, ruokailut ym tietty ajallaan mutta muuten.

Onko miehen riehuttamisesta oikeasti haittaa vai haittaako se vaan sun suunnitelmia?

Ok, sit se ei ole hyvä juttu :( Ajattelin et jos lapsi on vähän vanhempi ja se on vaan sellaista rempseämpää leikkimistä, tulee ääntä jne. Ketään ei saa lyödä eikä muksia ja eläimiä ei kiusata, niihin sattuu ja ne voi purra tms. Mies etsimään lisää töitä ja hus pois jaloista ;)

Musta on ihan kiva kun mies on lomalla, mutta en mä sitä 4 viikkoa pidempään jaksaisi katsella ilman maailmansotaa :kieh:

1v.. erottiin jo kerran ku ei herraa kiinnostanu ku sohvalla makaaminen..hetkin oli parempi,nyt sais kyl etsiä oikeesti niitä töitä,,tai sit saa lähteä äidilleen makoilee

Sit onkin hankalampi homma. Mä en jaksaisi katsella tuota, eri asia jos töitä ei vaan ole, mutta jos ei kiinnosta niin ... Voisitteko ajatella että asuisitte erillänne mutta silti esim seurustelisitte tai tapaisitte muuten lapsen takia? Siis jos on lapsien isä. Silloin saisit yh-korotukset ym ja arjen sujuminen olisi parempi, vähemmän riitaa ainakin. Ehkä :ashamed:

Tuntematta oikeasti on vähän huono kommentoida, mutta yritän nyt ainakin =)

joo mä ymmärrän hyvin ton tunteen kun ite valvoo ja heräilee vauvan takia ja toinen nukkuu pitkät yöunet heräämättä ja silti se olen minä joka nousee aamulla esikoisen kanssa ylös! siis se on niin rasittavaa että välillä tekis mieli karjuu miehelle pää punasena ja lähtee ovet paukkuen viikoks jonnekkin niin tietäs mitä on kun oikeesti väsyttää. (no meillä on mies sairastunut masennukseen että sinänsä ymmärrettävää että ei jaksa eikä kykene. mutta ei se silti muuta mun tunteitani kosk tuntuu niin epäreilulta ku toinen nukkuu niin paljon ja ite ei juuri mitään)

Yhteistyössä