Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tsemppiä huomiseen ja toivottavasti tutkimusten tulokset olisivat myönteisiä. Kenties törmätään jossain Tyksin käytävällä, olen itsekin menossa huomenna sinne =)
Tuut sitten kiskaisemaan hihasta
Mä olen se eukko jolla on tummat silmänaluset & tukka kuin harakanpesä, ja mulla on mukana profiilissa näkyvä tyttö, saparot päässä ja ilman otsatukkaa tosin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Toivottavasti kaikki on hyvin, ts. ettei taustalta löydy mitään kovin vakavaa.
:hug: :hug:
Voimia!
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiskaisen =) Mä olen se pieni, pyöreä keski-ikäinen täti, joka kulkee susikuvioisessa takissaAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Tuut sitten kiskaisemaan hihasta
Mä olen se eukko jolla on tummat silmänaluset & tukka kuin harakanpesä, ja mulla on mukana profiilissa näkyvä tyttö, saparot päässä ja ilman otsatukkaa tosin![]()
![]()
Ok, kyylään kaikkia vastaantulijoita silmä kovana ja mutisen että "hei ooksä Keittis?" :xmas:
Katsotaan, miten äkkiä vievät mut psykiatriselle osastolle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiskaisen =) Mä olen se pieni, pyöreä keski-ikäinen täti, joka kulkee susikuvioisessa takissaAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Tuut sitten kiskaisemaan hihasta
![]()
Ok, kyylään kaikkia vastaantulijoita silmä kovana ja mutisen että "hei ooksä Keittis?" :xmas:
![]()
![]()
määkin voi tulla sinne palloileen kun oon lähistöllä ja hoen mantara et keittisÅbiskeittisÅbis..![]()
![]()
muoks. sori en ihan viel oppinu sun uutta nikkii.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä teijän yskä johtu?Sanoiko lääkäri edes joain?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä teijän yskä johtu?Sanoiko lääkäri edes joain?
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä teijän yskä johtu?Sanoiko lääkäri edes joain?
Ei ole sanottu mitään. Sitä on tutkittu pitkään, astmaa on epäilty (tyttö saakin Ventolinea päivittäin) ja korvatulehduskierrekin voi olla yksi syy.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Minkä ikäinen sun kuopus on? Sanooko mitään? Millaisia nuo raivokohtaukset on?
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiskaisen =) Mä olen se pieni, pyöreä keski-ikäinen täti, joka kulkee susikuvioisessa takissaAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Tuut sitten kiskaisemaan hihasta
![]()
![]()
![]()
määkin voi tulla sinne palloileen kun oon lähistöllä ja hoen mantara et keittisÅbiskeittisÅbis..![]()
![]()
muoks. sori en ihan viel oppinu sun uutta nikkii.. :ashamed:
Saa sanoa Åbis =)
Quu kuulostaakin kummalliselta.