Mua pelottaa lähteä töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Ja nimenomaan tuon kauhean kelin takia.33 kilometriä ois matkaa suuntaansa ja ainakin osa tiestä on todella huonokuntoista.Mä en ymmärrä miksi ei kunnan isännät voi pitää tuota yhtä tietä hyväkuntoisena.Se on aina joko ihan peilikirkkaassa jäässä tai sitten todella pöpperöinen.Ja sitä tietä pitäis sellaiset 10 kilometriä ajella.Kyllä tänään viimeistään menee kellokortti liukimien takia sekaisin kun tiedän etten puol kasiksi kerkeä ja mun on ihan pakko lähteä neljältä kotiin että kerkeän viideksi hakemaan poikaa tarhasta.No,täytyy tänään pomolle sanoa että vähentävät sitten vaikka palkasta.Tosin eilisestä pitää mainita myös että kyllä nyt mun pitäis jo nollilla olla.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Parempi se on tosiaan tuolla kelillä ajaa mieluummin hitaasti kuin hätäillä :hug: Kellokorteista viis :D

Noin mäkin ajattelin.Kohta pitäs tonne teiden tukkeeksi lähteä.Mulla oikeesti oikein mahaa vääntää kun ajattelenkin että kohta se kauheus on edessä.Mä inhoan ajaa autoa talvisin.Ja sitten kun itse ajelet hissukseen niin sitten on kilometrien jono takana ja joku roikkuu takuuvarmasti ihan puskusrissa kiinni ja sitten saa pelätä sitäkin että milloin se rysäyttää puskuriin.Mä inhoan myös persuksissa roikkujia.Varsinkin rekka-autoilijoilla on se tosi ikävä puoli.

Yhteistyössä