Mua sattuu niin järjettömän paljon!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama vaiva. Minä vaan sain tänään juurihoitoa ja nyt kun puudutus on melkein kokonaan lähtenyt, niin on ruvennut särkemään niin pirusti. En saanut edes särkylääkereseptiä, kun en tyhmä älynnyt pyytää. Lähin vaan hammaslääkäristä niin äkkiä kun mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
siis leikattiinko ne viisurit?vai miks ne on noin kipeät? :o

No ei mulla kyllä sattunut yhtään enempää kun oli viisuri leikattu tai "revitty". Leikkaamalla meni tosi paljon nätimmin koko homma muutenkin.

mietin vaan,kun yksi on jo revitty ja se ei kyllä ollut lainkaan kipeä.Nyt jonotan aikaa leikkaamiseen ja kauhistuin,että onko ne leikkaamalla sitten noin hurjan kipeät niinkuin aapeel.

mä sain burana 800 ja panacodia eikä nekään meinannu tehota. kipu oli tajunnan sumentava :x ja se kesti pitkään. nyt ois yks viisuri vielä leikkaamatta mut en oikeesti uskalla mennä sinne :'( et ap, tiiän tosiaan sun tunteen :hug:

mietin vaan,kun yksi on jo revitty ja se ei kyllä ollut lainkaan kipeä.Nyt jonotan aikaa leikkaamiseen ja kauhistuin,että onko ne leikkaamalla sitten noin hurjan kipeät niinkuin aapeel.

Vois kuvitella. Tai leikkaamallahan aukaistaan se ien joka on hampaan päällä.. eikös? Ja ne joilla vedetään hammas on kuitenkin jo näkyvillä. Mulla itellä on hampaat vedetty irti ja suu oli kipeä 1-2 päivää.

No ei mulla kyllä sattunut yhtään enempää kun oli viisuri leikattu tai "revitty". Leikkaamalla meni tosi paljon nätimmin koko homma muutenkin.

Oliko ylähammas, mikä sulla on otettu pois? Mulla oli molemmat yläviisurit ihan siedettävät vedettynä, mutta kummatkin alaviisurit ihan helvetillisiä kipuja yli 2 viikkoa :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Oliko ylähammas, mikä sulla on otettu pois? Mulla oli molemmat yläviisurit ihan siedettävät vedettynä, mutta kummatkin alaviisurit ihan helvetillisiä kipuja yli 2 viikkoa :( :(

En tiedä keneltä kysyit mutta itselläni on sekä leikattu että revitty, ja ihan samoilla kivuilla olen kaikista selvinnyt. Eli ekana päivänä on jonkun aikaa puudutuksen loppumisen jälkeen jomottanut, ja sen jälkeen olo ollut ihan ok. Mulla on kaikki viisurit siis poistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Mun ei pitäisi lukea näitä, mulla poistetaan toukokuun lopussa kolme viisuria! |O :x :'(

No ei kyllä kannatakkaan lukea sen tarkempaa, koska kait se aika yksilöllistäkin on tuo kipu sen jälkeen. Tosiaan itse olen selvinnyt hyvin vähäisillä kivuilla ja kaikki 4 poistettu, yksi leikkaamalla, muut revitty.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Mun ei pitäisi lukea näitä, mulla poistetaan toukokuun lopussa kolme viisuria! |O :x :'(

Älä stressaa. Toiset on herkempiä suustaan kuin toiset. Mulla ei kun vähän jomotti kaksi päivääs vaik, hampaat ei meinannu irrota ollenkaan. Mulla ei koskaan tunnu puudutuspiikkien laitto eikä hammaskivenpoisto. Joitakin sattuu noikin.

lääkkeiden lisäksi pitää antaa kylmää.

eli puolituntia kylmää ja puolituntia taukoa. kylmäkalle tms. pyyhkeeseen siis ja poskelle.

multa poistettiin kerralla 3 viisuria ja sitä kylmää saikin sitten pitää koko ajan jommalla kmmalla poskella. mutta mieluummin kerran kipuilin, kuin että jos olis poistettu kahdessa tai kolmessa erässä.

Yhteistyössä