Tänään siis poistettiin 2 viisuria. Voi luoja, että koskee! Kyyneleet vaan valuu ja mikään ei auta. Aina kun nielasee, niin kipu yltyy. Kamalaa! :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:kai sä sait jonku reseptin kipulääkkeisiin ? jos et niin ota ainakin buranaa ja panadolia.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:siis leikattiinko ne viisurit?vai miks ne on noin kipeät?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hui:siis leikattiinko ne viisurit?vai miks ne on noin kipeät?![]()
No ei mulla kyllä sattunut yhtään enempää kun oli viisuri leikattu tai "revitty". Leikkaamalla meni tosi paljon nätimmin koko homma muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:mietin vaan,kun yksi on jo revitty ja se ei kyllä ollut lainkaan kipeä.Nyt jonotan aikaa leikkaamiseen ja kauhistuin,että onko ne leikkaamalla sitten noin hurjan kipeät niinkuin aapeel.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hui:siis leikattiinko ne viisurit?vai miks ne on noin kipeät?![]()
No ei mulla kyllä sattunut yhtään enempää kun oli viisuri leikattu tai "revitty". Leikkaamalla meni tosi paljon nätimmin koko homma muutenkin.
mietin vaan,kun yksi on jo revitty ja se ei kyllä ollut lainkaan kipeä.Nyt jonotan aikaa leikkaamiseen ja kauhistuin,että onko ne leikkaamalla sitten noin hurjan kipeät niinkuin aapeel.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hui:siis leikattiinko ne viisurit?vai miks ne on noin kipeät?![]()
mietin vaan,kun yksi on jo revitty ja se ei kyllä ollut lainkaan kipeä.Nyt jonotan aikaa leikkaamiseen ja kauhistuin,että onko ne leikkaamalla sitten noin hurjan kipeät niinkuin aapeel.
Oliko ylähammas, mikä sulla on otettu pois? Mulla oli molemmat yläviisurit ihan siedettävät vedettynä, mutta kummatkin alaviisurit ihan helvetillisiä kipuja yli 2 viikkoa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Mun ei pitäisi lukea näitä, mulla poistetaan toukokuun lopussa kolme viisuria! |O :x :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Mun ei pitäisi lukea näitä, mulla poistetaan toukokuun lopussa kolme viisuria! |O :x :'(
Alkuperäinen kirjoittaja hö:mulla poistettu myö, eikä ole koskaan ollut noin kipeä...