Mua sitten säälittää tuollainen "mies"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26718532]No heh. Tällaista ymmärretään. Mies ei ole mamupatja, vaikka maksaisi naisen elatuksen ja lähettäisi naisen sukulaisillekin rahaa?
Sitä taas ei ymmärretä yhtään, että isomahaisella juntilla naisella on ulkomaalainen mies, ja suhde perustuisi pelkästään rahaan? :D[/QUOTE]

Kuka sitä ei ymmärrä?

Tai jospa kaikille aikuisille se ulkonäkö ei ole se tärkein seikka suhteessa eikä edes se rahapussin paksuus?

Mut mitä yhteistä muuten voi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei puhuta edes samaa kieltä? Tätä on todistettu bussissa ja neuvolassa vaikka kuinka, lpulta menee siihen että mies karjuu "mitä vittua sä sössötät, alas akka pikkuhiljaa kieltä opetteleen perkele"-tyylistä idiotismiaan.

Mut mitä yhteistä muuten voi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei puhuta edes samaa kieltä? Tätä on todistettu bussissa ja neuvolassa vaikka kuinka, lpulta menee siihen että mies karjuu "mitä vittua sä sössötät, alas akka pikkuhiljaa kieltä opetteleen perkele"-tyylistä idiotismiaan.
Vaikka mitä.

Ja kyllä puolisoilla on yleensä yhteinen kieli, muuten ei sitä oleskelulupaakaan saa...se yhteinen kieli voi olla vaikkapa tankeroenglanti, mutta pääasia että ymmärtävät toisiaan.

Mä tunnen hirmu paljon kahden kulttuurin pareja, myös sellaisia joissa nainen on ulkomaalainen, enkä onnekseni ole törmännyt tuollaiseen käytökseen mistä sä juuri kerroit - sitä en toki tiedä, miten ne toisiaan kohtelee kun en ole näkemässä. Oon kyllä kuullut juttua siitä, että ihan samasta kulttuurista kotoisin olevatkin pariskunnat voisivat joskus riidellä, tai että suomalainen mies voi puhua törkeästi suomalaiselle vaimolleen/suomalainen nainen voi kohdella suomalaista miestään törkeästi.

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
Voi se niinkin olla :D Pidän vaan thaimaalaisnaista vähän liian hyvänä suomalaiselle rumalle läskille. Jotenkin ajattelen niitä niin pieninä, vähän lapsenomaisina. Sen sijaan venäläinen akka voisi olla hyvinkin sopiva.

Kaverini exä meni naimisiin nigerialaisen naisen kanssa, täytyy sanoa että ääliömäisempää akkaa saa hakea. Ei sillä, että kaikki nigerialaiset välttämättä olisivat mutta se on.
Sen mielestä lapsia saa ja pitääkin tukistaa, lyödä remmillä jos eivät tottele.
Vihaa koiria, määräsi että kaverin exän koira joutuu talosta ulos kun muutti sinne, potki koiraa koko ajan.
Ihan sekopää.

Minua lähinnä ällöttää ne suomalaismiehet, jotka lähtevät suurin puhein Thaimaahan ja joka kerta on eri tyttö kierroksessa ja nimenomaan se noissa ällöttää, että nuo suomalaismiehet kuvittelevat olevansa mahtavia, komeita ja kaikkien naisten ihannemiehiä, kun aina on uusi thaityttö mukana.

Itse tiedän suomalaisia miehiä, iältään neljästäkympistä yli kuuteenkymppiin. Ravaavat Thaimaassa ja miesten ulkonäkö ei ole mikään ihmeellinen, joka kerta on thaityttö matkalla ja aina tuodaan uutta tyttöä Suomeen. Kukaan noista naisista ei ole jäänyt Suomeen. Ovat lähteneet rikkaampien miesten perään, yllättäen ei se läski, ei-minkään-näköinen Thaimaassa rahapussiaan levitellyt mies enää kelvannutkaan, kun tultiin Suomeen ja huomattiin miehen todellinen elintaso.

Oksettava ihmiskauppaa ja nyt on yhdelläkin miehellä lukutaidoton tyttö täällä Suomessa. Minua myös ällöttää se miten olen noilta miehiltä kuullut kuinka thaitytöt Thaimaassa tekevät mitä vain saadakseen ulkomaalaisen, eurooppalaisen miehen, naittavat 14-vuotiaita tyttäriään suomalaisille miehille ja kyselevät epätoivoisena voisiko joku etsiä heidän tyttärelleen miehen Suomesta.

Luojan kiitos on sentään noilla tietämilläni miehillä sen verran ollut järkeä päässä, että ei eivät ole alaikäisiin sekaantuneet vaan lähinnä kauhistuneet tuota teinityttöjen naittamista.

Mutta pedofiilien paratiisihan Thaimaa kuitenkin valitettavasti on. :(

Minua oksettaa sen maan avoin seksibisnes, lasten hyväksikäyttö ja ihmiskauppa.

Ai hitto.. teitä onnenonkijoita on sitten enemmänkin, toi on multa kiristänyt jo siittiöitäkin että sai tytönt tehtyä, ei olis poikaa huolinutkaan vissiin, onhan naiset niin laskelmoivia ja julmia.
Aika hiton kalliit Spritet on mullekin tullut, prkl...

Spriten lisäksi mä olin äijän kanssa kuulemma siksi, että halusin asua siellä Välimeren lomahel...eiku lomaparatiisissa turistisesongin loppuun asti, ja äijän kautta sain majoituksen. Muistaakseni en kyllä kadulla asunut ennen sitäkään, vaikka en voi kieltää etteikö majoitus olisi ollut kiva miehen mukana saatu bonus.

Naimisiin menin puolestaan siksi, että halusin jäädä asumaan sinne ihan niinku pysyvästi, ja se ei olisi onnistunut ilman avioliittoa.

Ja kun muutettiin Suomeen niin kuvio pysyi samana, mutta se, joka halusi jäädä asumaan toiseen maahan pysyvästi olikin yhtäkkiä mies; se on nyt 11 v ollut mun kanssa vain oleskeluluvan takia. Sai tosin pysyvän oleskeluluvan jo joskus 2005 mutta ehkä se on tyhmä eikä tajua sitä itse.

Oli maa mikä tahansa, niin aina jotkut tietää kertoa, että se ulkomaalainen nainen/mies on tuon kanssa vain hyötymismielessä. Ihan saletisti on.

• Tykkää
Reactions: pookypooh
Aika hiton kalliit Spritet on mullekin tullut, prkl...

Spriten lisäksi mä olin äijän kanssa kuulemma siksi, että halusin asua siellä Välimeren lomahel...eiku lomaparatiisissa turistisesongin loppuun asti, ja äijän kautta sain majoituksen. Muistaakseni en kyllä kadulla asunut ennen sitäkään, vaikka en voi kieltää etteikö majoitus olisi ollut kiva miehen mukana saatu bonus.

Naimisiin menin puolestaan siksi, että halusin jäädä asumaan sinne ihan niinku pysyvästi, ja se ei olisi onnistunut ilman avioliittoa.

Ja kun muutettiin Suomeen niin kuvio pysyi samana, mutta se, joka halusi jäädä asumaan toiseen maahan pysyvästi olikin yhtäkkiä mies; se on nyt 11 v ollut mun kanssa vain oleskeluluvan takia. Sai tosin pysyvän oleskeluluvan jo joskus 2005 mutta ehkä se on tyhmä eikä tajua sitä itse.

Oli maa mikä tahansa, niin aina jotkut tietää kertoa, että se ulkomaalainen nainen/mies on tuon kanssa vain hyötymismielessä. Ihan saletisti on.

No mutta, iha jees että muut kertoo teille, kun ette selkeästi itse ymmärrä motiivejanne :D

MJ olisi siis ollut kuin kotonaan siellä.

Michael ei ollut pedofiili!!!!!!!!! :mad: Alkaa hermostuttamaan tuo sinun jatkuva Michaelin pilkkaus. Michael on todettu syyttömäksi oikeudessa, mitkään todisteet tai todistajahavainnot eivät tue pedofiliaväitteitä ja pedofiiliksi syyttäneet ovat itse myöntäneet valehdelleensa syytöksensä ja erään pojan isä jopa tappoi itsensä pian Michaelin kuoleman jälkeen, ei varmaan tunnontuskissaan kestänyt, kun oli ahneena syyttänyt poikansa kanssa syytöntä miestä.

No ylipäätään on vaikea kuvitella rakkautta erityisen ruman ja ihan hyvännököisen ihmisen välille. Yleensä se tuntuu olevan se raha suurempi motiivi. Varsinkin jos sitä samaa kieltä ei oikein tunnu olevan myöskään.

En sano että rakkautta pitäisi olla. Toki elintasoon perustuva parisuhde voi toimiakin. Kuka yt vanhaa spurgua ottaisikaan ja tälle lapsia tekisi, jollei tällä olisi valuuttaa tai luottoa sen verran, että voi hyvin lypsää :rolleyes:

Ulkonäönkö takia saa sitten mennä naimisiin? Senkö sä sitten ymmärrät että mennään naimisiin jonkun kanssa koska se vaan on niin komee/kaunis? Olkoon kuinka mulkku/ämmä tahansa mutta koska se on 8 ja mä oon 8 niin me kuulutaan yhteen? :headwall:

:O Palstan Anatoliakin siis väittää Michaelia pedofiiliksi tykkäämällä tuosta Kepsiksen kommentista. Uskomatonta, enpä olisi hänestä uskonut.

Michael oli SYYTÖN, S-Y-Y-T-Ö-N.

:O Palstan Anatoliakin siis väittää Michaelia pedofiiliksi tykkäämällä tuosta Kepsiksen kommentista. Uskomatonta, enpä olisi hänestä uskonut.

Michael oli SYYTÖN, S-Y-Y-T-Ö-N.

Mua ei p*skan vertaa kiinnosta koko Michael. Ei se, mitä hän oli tai ei ollut. Eikä myöskään se, mitä sä tai joku muu olisitte minusta uskoneet tai olleet uskomatta Michaeliin liittyen :laugh: (tai kauheesti muuhunkaan liittyen).

Mutta rakastan huonoa ja asiatonta huumoria. Ja siksi ihastuin samantien Kepsiksen kommenttiin. Se oli juuri sellaista läppää mistä mä tykkään. Simppeliä, mutta toimivaa. Pisteet siitä Kepsulle :attn:

Mistä sä tiedät, etteivät ne ole onnellisia?
Mä näin Tykkimäessä ehkä n. 30-vuotiaan thainaisen, 45-50-vuotiaan suomalaismiehen, ja heidän suloisen, pienen tyttärensä. Perhe näytti kaikin puolin iloiselta ja onnelliselta.

No totta helvetissä tulee tunteen purkauskia jos jonkinlaisia kun näkee toisen parin jossa kaikki toimii hyvin. Ja sjo et sitä tiennyt niin kyllä seon raha joka puhuu, muulla ole mitään merkitystä ja jos et vieläkään tajunnut niin käyppäs lukemassa pääministerin lausuntoja eli maanpetturi kataisen. Vain rahalla on merkitystä ei millään muulla, köyhät ja keskituloiset maksaa eliitin huvit, näin se menee ja on aina mennyt, nyt viuelä korostuu tuo kunnolla kun mulkku on soveltamassa asioita 6matikalla ja asiakirjojen väärentämisillä.