Mua väijyttiin äsken Prismassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Besserwisser

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
4 671
0
36
Maitotiskillä kykkiessäni huomasin nuoren (20 - 25-vuotiaan) miehen seisovan ihan mun takanani ja tuijottavan mua. No, ajattelin, että tunnen sen jostain, mutta en muista kasvoja, joten moikkasin sille.

Leipäosastolla huomasin, että tuo mies seurasi mua ja yritti saada katsekontaktia aina, kun mahdollista. Loppujen lopuksi pyörin ympäri Prismaa ja se mies tuli joka paikkaan perässä puhumatta yhtään mitään, tuijottaen vain. Itsekään en saanu suutani auki, olin sen verran hämmentyny tilanteesta.

Kassajonossa se mies tuli ensin mun eteeni kurkottelemaan jäätelöaltaaseen ja loi sieltä altaasta taas katseen mun silmiini. Kohta se nous sieltä ylös ja ohitti mut hipaisten mun olkapäätäni. Viereisessä jonossa oli onneks yks tuttu, jonka kanssa aloin jutella ja silloin se mies lähti. Kerroin tapauksesta tälle tutulleni ja aioin kutsua vartijan paikalle, jos se mies olis ollu väijyksissä jossain ulko-ovella tai parkkipaikalla. Ei onneks ollu.

Kylläpä tuntui epämiellyttävälle ja hämmentävälle tuollainen kokemus, eka mulle laatuaan. Yhtään tätä outoa tunnetta ei helpota se, että mies oli melko komea, eikä mielenvikaisen näköinen mielestäni ollenkaan...

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No yritti iskee sua ja sä luulit hulluks.

Luulis sellaisen iskijän yrittävän puhuakin jotain...?

sitä ujostutti ja yritti katseilla viestittää sulle.

mä olin eräs päivä kirjastossa ja siinä hyllyjen välissä yks mies koko ajan tutkaili mun vieressä kirjoja ja vaihto taas väliä kun mä vaihdoin. se oli aika ahdistavaa.

Tosiaan, jos se yritti iskeä sua? ;)

Kolmisen vuotta sitten heinäkuussa oli viimeisilläni raskaana (oikeastaan jo yli lasketun ajan), kun kävelin kotiin päin ostosreissultani. Yhtä siltaa ylittäessäni veirelleni ajoi keski-ikäinen mies fillarilla ja katsoi mun mahaa silmät kiiluen. Ajoi lähemmäs, minä taas menin tien toiselle puolelle kävelemään. Taas ajoi veirelleni tuijottaen ja taas vaihdoin tien puolta...tätä kesti ja kesti ja aloin jo hermostua, vaikkei se muuta tehnyt, kuin tuijotti (ja nimenomaan tuijotti mahaani). Sitten mulla meni hermot ja huusin, että "Mitä vittua teet?!?!?!?!" ja kai se säikähti sen verran, että kääntyi ympäri ja ajoi pois.
Hui...vieläkin puistattaa...se oli oikeasti kamalaa, kun yksi seuraa ja ajaa viereen kiinni ja tuijottaa, tuijottaa ja tuijottaa :x

mua kyttäsi tänään ravintolassa poliisi toisesta pöydästä,en ole rikollinen että se ei voi olla syynä.olin pojan kanssa syömässä ja maha pitkällä,kun korvia myöten paksuna.aika outoa sanon minä.
niin ja se siis vahtaamalla vahtasi että ei mitään ujoja vilkaisuja.olisikohan tullut sakot jos olisin keskisormea näyttänyt?

No ei, kun nimenomaan iskeminen pitää tehdä niin, että saadaan toiseen se kontakti katseella tms. Varmaan mies odotti sulta ehkä hymyä tms, mutta huomasi sitten eleistäsi että sua ei vaan kiinnosta ja poistui takavasemmalle.

Nuo saattaa joskus olla noloja nuo "Tunnenkohan minä tuon, kun näyttää niin tutulta" tilanteet. Minä kerran kadulla kävellessäni kuuntelin nuorisoporukan juttelua takanani ja liikennevaloissa sitten vilkaisin heihin päin. Katsoin heti, että tuttuhan tuo on ja moikkasin yhtä jätkää, joka sattui juuri silloin katsomaan myös minua. Ja heti samantien tajusin, että oho, sehän olikin Jasper Pääkkönen, jota todellakaan en tuntenut (enkä tunne). Noloa.

Sori meni OT:ksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Kuulostaa kyllä ahdistavalta. Outo tapa iskeä, jos sitä oli tekemässä.

Muakin jäi tää seikka kaivelemaan, kun ei se ainakaan mikään laitapuolenkulkija ollu, sen verran siististi pukeutunut ja itseään treenannu se oli. Pitäiskö mennä takas sinne Prismaan...? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo saattaa joskus olla noloja nuo "Tunnenkohan minä tuon, kun näyttää niin tutulta" tilanteet. Minä kerran kadulla kävellessäni kuuntelin nuorisoporukan juttelua takanani ja liikennevaloissa sitten vilkaisin heihin päin. Katsoin heti, että tuttuhan tuo on ja moikkasin yhtä jätkää, joka sattui juuri silloin katsomaan myös minua. Ja heti samantien tajusin, että oho, sehän olikin Jasper Pääkkönen, jota todellakaan en tuntenut (enkä tunne). Noloa.

Sori meni OT:ksi.

Tää oli hyvä! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

No ei, kun nimenomaan iskeminen pitää tehdä niin, että saadaan toiseen se kontakti katseella tms. Varmaan mies odotti sulta ehkä hymyä tms, mutta huomasi sitten eleistäsi että sua ei vaan kiinnosta ja poistui takavasemmalle.

Kyllähän mä sille silloin moikatessa hymyilin, mutta parinkymmenen minsan päästä tilanne ei kyllä ollu enää yhtään hymyilyttävä. :/

Yhteistyössä