Mua väijyttiin äsken Prismassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Kuulostaa kyllä ahdistavalta. Outo tapa iskeä, jos sitä oli tekemässä.

Muakin jäi tää seikka kaivelemaan, kun ei se ainakaan mikään laitapuolenkulkija ollu, sen verran siististi pukeutunut ja itseään treenannu se oli. Pitäiskö mennä takas sinne Prismaan...? :laugh:

..tai kurkkimaan suomi24:n etsintäkuulutus palstalle :D :D

Kyllähän noita on aina erikoisia liikenteessä.. Mä olin kerran lähdössä kyläilemästä ja pakkasin lapsia autoon kerrostalon pihan parkkiksella. Siihen tuli juttelemaan joku häiskä, joka kinuamalla kinusi kyydin kaupungille. Jostain syystä sitten otin (en osannut valehdella sujuvasti tai muutakaan) sen kyytiini ja tuon viiden minuutin ajomatkan aikana se jo pyysi multa puhelinnumeroa. Meni hiukan pasmat sekaisin, numeroa en kuitenkaan antanut.

Tuntematon mies seurasi mua, kun olin lenkillä. Käveli suoraan mun takana ja alle metrin päässä musta. :x Kun pysähdyin ja katoin äijää, se pysähty ja tuijotti vaan hiljaa. Tempasin puhelimen esiin ja soitin miehelleni. Se äijä selän takaa häipy välittömästi. :|

Maitotiskillä kykkiessäni huomasin nuoren (20 - 25-vuotiaan) miehen seisovan ihan mun takanani ja tuijottavan mua. No, ajattelin, että tunnen sen jostain, mutta en muista kasvoja, joten moikkasin sille.

Olitko mitenkään erikoisesti pukeutunut, hiukset jotenkin erityisesti tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Tuntematon mies seurasi mua, kun olin lenkillä. Käveli suoraan mun takana ja alle metrin päässä musta. :x Kun pysähdyin ja katoin äijää, se pysähty ja tuijotti vaan hiljaa. Tempasin puhelimen esiin ja soitin miehelleni. Se äijä selän takaa häipy välittömästi. :|

Hyi saakeli!! Onnkes oli luuri mukana!

Se mies koitti iskeä ap sut :)
Viime kesänä olin yhes liikenneasemalla kaupassa ukon ja pikkutyttöni kans kun yks ukko tuli tuijotteli tissejäni ja persettäni oikein urakalla. Ukkoni kiusas sitä kun huomasi ja silitteli selkääni, taputteli persustani jne.... Tuon vieraan ukon muija (lapsikin mukana) huomas kanssa ukkonsa touhun ja lähti suuttuen kaupasta ja hemmo vaan jatkoi kyttäämistään... Mua ei hirveesti naurattanut kun ukkelini virnuili parkkipaikalla siitä miten "mammalla ois vientiä". Huvittavintahan asiassa on se että olen 40+ ja tuo vieras ukko kolmikymppinen bodari-tyyppi, vaikka vaimonsa ei tosin ollut mikään erityisen viehättävä mutta kehtas sanalla sanoen nuohota mun kärryn kyljessä ja toljotella kun mull oli tyttärenikin kärryissä . Pikkasen harmitti sen vaimon ja lapsen suhteen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Maitotiskillä kykkiessäni huomasin nuoren (20 - 25-vuotiaan) miehen seisovan ihan mun takanani ja tuijottavan mua. No, ajattelin, että tunnen sen jostain, mutta en muista kasvoja, joten moikkasin sille.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No, mulla oli tiukat vaaleat farkut ja tyköistuva farkkutakki, joka alla toppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Hyi kamalaa, sulla on ollu paljon pelottavampi tilanne kuin mulla, mä sentään olin täpötäydessä marketissa.

Yhteistyössä