H
huokaus
Vieras
Käydään molemmat töissä. Miehelläni on päivätyö, mulla vuorotyö. Lähden taas tänään iltavuoroon heti kun mies tulee töistä kotiin. Mulle aamupäivä on siis ollut sitä kuuluistaa vapaata aikaa. Lapsen kanssa ollaan leikitty ja katseltu leffa. Tiedän, että kun mies tulee kotiin, alkaa valitus siitä kun täällä ei olla imuroitu eikä lattioita pesty. Pölyt on pyyhkimättä ja kaupassa en käynyt. En tietenkään ole vaan "laiskotellut". Pyykkiä olen pessyt 2 koneellista, puhtaat vaatteet viikattu kaappeihin, keittiö on siistitty, lapsen huone järjestetty ja ruoka tehty perheelle valmiiksi. Se ei vaan riitä. Mähän olen koko päivän ollut kotona joten sillon pitäisi ehtiä. Ilta on sitten rentoutumista varten, se on vapaa-aikaa. Tuon pässin kaaliin ei vaan mahdu sellainen asia, että vuorotyöläisellä se päivä on välillä sitä vapaata. Mies ei siis iltaisin suostu tekemään mitään koska rankan työpäivän jälkeen ei tarvi. Mun taas pitäisi rehkiä ENNEN rankkaa työpäivää. Joo, turhaan mä tänne valitan mutta vituttaa vaan.