Mua vituttaa kun kaikki yrittää vaan nyhtää mahdollisimman paljon rahaa, muulla ei ole väliä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vein lapsen tutustumaan harrastukseen ja kävi sen jälkeen yhden kerran ja ei tykännytkään. Mitään soppareita ei oltu tehty ja eka tunti oli maksuton. Maksoin sen ekan laskun kuitenkin, mikä oli maksettu 4 kerrasta.

No eihän se olisi riittänyt, vaan olisi pitänyt vielä seuraavista 4 kerrasta maksaa kun siinä oli joku tietty aika mitä ennen pitäisi kertoa tuosta lopetuksesta.

Jaksoi akka inttää kohtalaisen kauan asiasta. Lopulta haistatin vitut, eihän sillä akalla ole edes meidän tietoja tai mitään sopimusta joten vittu yritäpä siinä sitten viedä loputkin rahat opiskelevalta yh-äidltä, vittu moro!

Joo olen saatanan huonokäytöksinen vittunaama, ei kiinnosta.

Mutta ei kato riitä, että maksaa kolmesta tunnista, jossa lapsi ei käy, vaan pitää vielä lisää rahaa antaa, että tulee hyvä mieli sitten niin. En tosiaan voi pientä lasta pakottaa tekemään jotain sellaista mitä ei tahdo ja mihin ei kykene.

Akka jäi kyllä hijaiseksi.

Ai että jotkut pitää ihmisiä tyhminä. Kuka oikeesti maksaisi tuossa tilanteessa vielä lisää? Ei kukaan voi olla noin tyhmä, siksi haistatin vitut kun piti niin tyhmänä akka saatana.

No olisithan sä voinut asiallisestikkin tuon asian sanoa, tuskin se "akka" siellä asiakaspalvelussa pystyy kauheasti vaikuttamaan firman sääntöihin että annoitpa itsestäsi nyt hullun akan kuvan. :D

Se on nykyään niin että varsinkin ryhmäharrastuksissa tarvitaan tietty määrä osallistujia jolloin täytyy ilmoittaa ajoissa ennenkuin ne lopettaa. Joku muu olisi varmaan halunnut paikkasi, olisithan voinut myydä sen jollekulle muulle joka tunneilla oikeasti haluaa käydä.

Toivottavasti ei lapsesi ollut mukana kun vittuja haistattelit. Meillä kävi kaupassa aikoinaan ihan hullu haahka joka suuttui aina jostain ja haistatteli pienten lastensa edessä meidän asiakaspalvelijoille. Ei oo lapsilla siinä hirveen hyvä esimerkki, samanlaisia huonokäytöksisiä mukuloita vaan kasvaa.

Miksi sä maksoit sen ekan laskun?

Eka kerta oli ilmainen ja kun sä maksoit sen laskun, niin tietenkin sun tiedot jää sinne että olet laskutettava ja sitten niitä laskuja tulee.

Miksi et ilmoittanut heti ensimmäisen laskun tultua että nyt on käynyt virhe ja te kävitte ainoastaan kokeilukerralla joka ei maksa mitään?

Ihme touhua ja sitten vielä huudetaan vittua päälle. Kasva aikuiseksi ja hoida asiat aikuismaisesti.

Ei oo mitään tietoja ja vaikka olisikin niin ei ole sopimusta. Ehdin tuon ekan maksun maksamaan, koska kävi yhdellä maksullisella tunnilla. Toki siis piti sitä ennen jo maksaa, ei jälkeen! Keskustelu käytiin puhelimitse ja sähköpostitse. Olin hyvin asiallinen, mutta akka ei vaan antanut periksi, ei millään. Okei tästä on nyt aikaa eli en ole joutunut maksamaan yhtään enempää.

Että varmaan sua vitonen nyt vituttaa kun en joutunutkaan maksamaan, mutta sä oletkin ihan helvetin tyhmä akka. Ja ei todellakaan kiinnosta vaikka kaikki pitäisi mua hulluna, kun suutun muutun hulluksi, se on jo nähty.

[QUOTE="vieras";29024098]Kusetusta, hyvä kun haistatit![/QUOTE]

Niin on selvää kusetusta. Aluksi puhuttiin kun sopimus on tehty niin sitten vasta se on sitova. Mutta yhtäkkiä näin ei ollutkaan. Joten voitte te fiksut (ei tyhmät) ymmärtää miksi suutuin. Aluksi olen aina asiallinen, mutta jos aletaan paskaa jauhamaan niin sitten tulee munkin suusta pelkkää saastaa.

Ei mulle siis mitään laskua ole siis lähetetty jos sitä luulette.

Pointti on se et yritti nyhtää rahaa, mutta ei saanut ja sitten se joutui luovuttamaan. Ihan siksi kun minä olin oikeasssa.

Osa teistä oikein haluaa olla sen vittumaisen akan puolella, olette ihan häijyjä!

Pitää ollakkin tiukkana ja pitää huolta omista oikeuksistaan, muuten sellasta nyhvö, tossukkaa kusettais kaikki mennen tullen. Hyvä ap, ei aina tarvi olla asiallinenkaan :).

Niin. Kyllähän siinä perää on, että joka paikassa yritetään ottaa rahat pois.

Mutta tuo "pieni lapsi" -puolustelu vee-sanalla höystettynä ei pahemmin hellytä nyt...

Ap taitaa olla niitä ihmisiä, jotka käy varaamassa viidestä liikeestä saman tuotteen, tilaa verkkokaupasta 30 paitaa palauttaa 29 ja sitten vielä kieltäytyy maksamasta laskua. Hän myös olettaa, että koko maailma on rakennettu vain häntä varten ja muilla ei ole väliä. Ei varsinkaan niillä, jotka ovat harrastuksen hinnan laskeneet siten, että paikat on täytetty. Hänellä tulee olla oikeus aiheuttaa muille hankaluuksia ja olla ymmärtämättä oman aivottomuutensa vuoksi, miksi pitää maksaa, jos pitää tyhjiä paikkoja varattuna.

Yhteistyössä