Muiden osioiden kirjautumispakko on perseestä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä en oo koskaan ymmärtänyt miksi edes kirjoittaa harmaana...

On tiettyjä asioita joihin kaipaa muiden mielipidettä/apua,mutta ei halua niitä juttuja kuulevan kylällä.Kaikki kun ei niitä henkilökohtaisempia asioita halua jakaa tämän palstan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:

On tiettyjä asioita joihin kaipaa muiden mielipidettä/apua,mutta ei halua niitä juttuja kuulevan kylällä.Kaikki kun ei niitä henkilökohtaisempia asioita halua jakaa tämän palstan kanssa.

mene vauvalle kyseleen harmaana =)

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
mutta miten ihmeessä seksi osiolla on harmaita nikkejä?

täältä siirrettyjä ;)

eli siis käy katsomassa täältä vieralijoiden nikkejä. Rekkaa sen ja sit se muuttuu harmaaks?

nämä jutut tapahtu jo kesällä toisen uudistuksen yhteydessä... et vissiin seuraa kovin usein palstatapahtumia/kohuja?

Miksi menisin?tällä palstalla saanu aikaan hinoja juttuja ja apuakin.Mutta mua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta se että muut retostelee mun asioilla.

Tärkeimmät/yksityisyyttä kaipaavat osiot vaatii rekkautumista ja se mun mielestä on väärin.Sillä uskon että moni muuki saa/hakee/tarvii apua tältä palstalta.

mutta miten ihmeessä seksi osiolla on harmaita nikkejä?

täältä siirrettyjä ;)

eli siis käy katsomassa täältä vieralijoiden nikkejä. Rekkaa sen ja sit se muuttuu harmaaks?

nämä jutut tapahtu jo kesällä toisen uudistuksen yhteydessä... et vissiin seuraa kovin usein palstatapahtumia/kohuja?

No etkö voi oikeesti kertoo miten se tapahtuu,vaan pakko vaan aukoo taas päätään

No etkö voi oikeesti kertoo miten se tapahtuu,vaan pakko vaan aukoo taas päätään

ei sitä voi kuule enää muokata miten silloin muuttui harmaat nikit mustiksi =)
jos tä on päänaukomista niin painu tosiaankin vauvalle kasvattaan nahkaa.

ei sitä voi kuule enää muokata miten silloin muuttui harmaat nikit mustiksi =)
jos tä on päänaukomista niin painu tosiaankin vauvalle kasvattaan nahkaa.

No en nyt tota tarkottanutkaa.
Nahka on kestävää ei sitä enempää tarvi kasvattaa..

Mutta selvennän vielä.Että vaikka mustana kirjoitan melkein aina.Mutta jos on asiaa esim.lapsiin todella henkoht tai parisuhteeseen liittyen.Niin en mä niitä täälä ala mustana kirjottamaan..
Ja kun muihin osioihin ei saa kirjotettua kuin mustana,niin jää juttelut/mielipiteen saannit aika vähiin.Aikanaan kun kuitenkin on tullu juttukavereita ja saanu PURKAA SYDÄNTÄÄN ihan rauhassa.Tässä osiossa kun mitään ei oteta oikeasti vakavasti.

Toki voin etsiä toisen palstan,mutta muuta parempaa vaihtoehtoa tälle palstalle en ole vielä löytänyt.

On se nyt saatanan kumma ettet missään muualla kun tässä yhdessä osiossa ,saa kirjottaa harmaana.

En tajua mikä idea siinäkin on.

Ideana se että modet pystyvät paremmin seuraamaan mitä palstalla tapahtuu.Kuulemma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se nyt saatanan kumma ettet missään muualla kun tässä yhdessä osiossa ,saa kirjottaa harmaana.

Ideana se että modet pystyvät paremmin seuraamaan mitä palstalla tapahtuu.Kuulemma.

[/quote

Idea kai sinänsä,mutta mun mielestä tosi huono.Jos tällä palstalla on oikeasti joku järkeväkin tarkotus.Ei vaan..omaa huonoa oloani puran.Mutta tulipahan sanottua.Ei kannata niin vakavasti ottaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja OlgaHyvä:

Onks toi vauva tääl joku kirosana?? Kysyn ihan viattoman vilpittömästi.. :o :heart:

Tuntuu olevan.En oo ite moneen vuoteen käyny.Tekis mieli muutaki sanoa,mutta taijan olla ihan hissukseen =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Idea kai sinänsä,mutta mun mielestä tosi huono.Jos tällä palstalla on oikeasti joku järkeväkin tarkotus.Ei vaan..omaa huonoa oloani puran.Mutta tulipahan sanottua.Ei kannata niin vakavasti ottaa :laugh:

On se munkin mielestä huono.

Tänään koin mitä on vittuilu täällä =) Uskomatonta! Mutta onneks on paksu nahka ja vittumainen luonne, ei miua lannisteta.. Ja se on sama minkä värisenä kirjoitat niin turpaan tulee kuitenkin =) Miä en vaan tajua ettei voi mustana kysyä?

Yhteistyössä