P
papukaijan ruokottomat puheet
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vieraissa se on jos kotiin ei tuu. Fakta vaikka muuta väittäs.
Jep, maailma on mustavalkoinen ja vehje suussa on hankala vastata puhelimeen! :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vieraissa se on jos kotiin ei tuu. Fakta vaikka muuta väittäs.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:aivan tollasen vastauksen saa aina kun ukko on kadoksissa. heitä vaatteet pihalle ja kattilat jakoon. panemassa se jossakin on.
kyl me sovittiin ettei tuu yöksi mutta panee vituttaa kun ei oo voinut edes vastata. yöllä ei vastaillu eikä nyt aamusti. :/
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Puhelimesta akku lopussa?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
baariin työkaverin kanssa ja sieltä sen naisen luo yöksi.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
Jospa niillä on ollut railakas ilta ja nukkuu vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa tarkistaa muijan pimpukka kun tulee kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko toi nainen sun profiilissa sä itte, vai sun nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
Jospa niillä on ollut railakas ilta ja nukkuu vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
Onks sen työkäveri hetero?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
vitustako minä tiiän. ei tullu testattua kun tässä ottivat pohjia. Ois pitäny kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ei sun testit pitkälle auta... Voipi olla bi ja kelpuuttaa Niihin Hommiin kaikenlaisia ihmisiä vehkeisiin katsomatta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ei sun testit pitkälle auta... Voipi olla bi ja kelpuuttaa Niihin Hommiin kaikenlaisia ihmisiä vehkeisiin katsomatta... :xmas:
Kyllä mä lepakon tunnistan.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon kuullu ton lauseen joskus ennenki.. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::/ Minne se sanoi menevänsä, kun viimeks näit?
vitustako minä tiiän. ei tullu testattua kun tässä ottivat pohjia. Ois pitäny kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ei sun testit pitkälle auta... Voipi olla bi ja kelpuuttaa Niihin Hommiin kaikenlaisia ihmisiä vehkeisiin katsomatta... :xmas:
Kyllä mä lepakon tunnistan.