Muilla ongelmia Vau-kirjan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alisdg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

alisdg

Uusi jäsen
25.08.2007
3
0
1
Hei!

Olen ollut nyt jäsenenä Vau-kirjassa muutaman kuukauden ajan, ja tyytyväisenä huomasin, että heillä on netissä palvelu, jolla kuukauden kirjapaketin voi peruuttaa.
mutta mutta... Vaikka netin kautta peruutinkin paketin ja sivusto myös ilmoitti, että peruutus on tehty onnistuneesti, muutaman viikon päästä postilaatikkoon kolahti ko. paketti.
Kävin tekemässä seuraavasta paketista samantien peruutuksen netissä, ja ilmoitus onnistuneesta peruutuksesta tuli. Saa nähdä tuleeko taas yllätys postitse lähiaikoina.
Olen yrittänyt ottaa yhteyttä Vau-kirjan asiakaspalveluun, jotta saisin heiltä vahvistuksen siihen, että peruutus on todellakin mennyt perille ja selityksen, miksi aiempi paketti on lähetetty. Mutta eivätpä nuo penteleet minulle vastaa!
Olen myös laittanut heille sähköpostitse eroamispyynnön koko kerhosta, mutta eipä siitäkään ole mitään vahvistusta pyynnöistäni huolimatta tullut, joten epäilen ovatko sitä mihinkään rekisteröineet.
Onko muilla vastaavia kokemuksia Vau-kirjasta ja mitä olette tehneet, jotta homma on alkanut toimia?!?

Tulipas pitkään ja antaumuksella tekstiä, mutta näin kotiäitini sitä riittää tarmoa valittaa pikkuasioistakin ;)

Mä sain aikanaan kyllä vastauksen sähköpostitse siihen eroamispyyntöön. Olin viestiin laittanutkin että haluan vahvistuksen (kuten sinäkin). Asiakaspalvelu siis toimi ihan ok, vaik muuten olinkin tyytymätön kirjoihin.

Minul oli aikoinaan kans hankalaa se eroaminen tost kerhosta. Ilmotin sinne että joo nyt loppu mein osalta tää kerho, silti tuli pakettia. Yritin soittaa uuelleen monta kertaa mutta kun ei siellä kukaan vastannu. Sit tuli taas paketti. Pistin sen menemään takasii ja kirjotin mukaan että minä olen tästä kerhosta eronnu ja minulle ei tartte laittaa enää yhtään pakettia. Eipä ole sen jälkeen mitään sieltä tullu!

Tulosta itsellesi kaiken varalta talteen se sivu että peruminen on onnistunut, jos tulee siltikin paketteja postissa niin et ole mitenkään velvollinen niitä palauttamaan. Meille tuli joskus lehti jonka tilaaminen oltiin peruttu, ei mulla maalla asuvana ole aikaa lähteä mitään palautuksia tekemään, joten eivät sitten perineet mitään maksuakaan siitä lehdestä kun pystyin todistamaan perumisen.

Yhteistyössä