Muilla samaa ongelmaa? Aina jos tulee joku hyvännäköinen nainen vastaan, katson väkisin katsooko mies sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä kun itse tiedostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvä kun itse tiedostaa

Vieras
Tai jos rinnat näkyy tai on hyvännäköinen peppu. Sama telkkariohjelmissa, mietin mitä mies meinaa jostain naisesta. En mahda tälle mitään, miten saisin tämän kitkettyä pois? Kaikkein paras on, että mies ei ole edes koskaan katsonut :D Rakastaa mua yli kaiken ja pitää mun kroppaa täydellisenä, vaikkei se sitä todellakaan ole. Miks mun pitää aina katsoa? Joku ihana peppu kävelee edessä niin pakko katsoa tuijottaako mies sitä. Mitäs sitten jos tuijottaisikin, ei se mun vartaloa silti miksikaan muuta

Oma vaimo kommentoi monesti jos elokuvassa on komea mies. Vähän sillee leikillään. Ei haittaa yhtään. Hyvä vaan, että on silmänruokaa.

Miehenä oma katse seilaa tissien ja peppujen kaunista maisemaa.

mutta mulla ei ole tarvetta tehdä sitä miehen läsnäollessa, koska tiedän miltä se toisesta tuntuu. Ollaan seurusteltu vasta puolisen vuotta, mutta tämä sama ongelma oli edellisen miehen kanssa, joka tosiaankin tuijotti, jopa flirttaili kassamyyjille, koska nämä olivat mukavia hänelle, ei sitten tullut mieleen että ne on mukavia ihan jokaiselle. Tämä mies ei ikinä pettäisi minua tms. Ärsyttää itseäni kun kuvittelen että hän tuijottaa jokaista vastaantulevaa takapuolta

mutta mulla ei ole tarvetta tehdä sitä miehen läsnäollessa, koska tiedän miltä se toisesta tuntuu. Ollaan seurusteltu vasta puolisen vuotta, mutta tämä sama ongelma oli edellisen miehen kanssa, joka tosiaankin tuijotti, jopa flirttaili kassamyyjille, koska nämä olivat mukavia hänelle, ei sitten tullut mieleen että ne on mukavia ihan jokaiselle. Tämä mies ei ikinä pettäisi minua tms. Ärsyttää itseäni kun kuvittelen että hän tuijottaa jokaista vastaantulevaa takapuolta
Ongelma ei ole miehessä vaan sinussa.

Itse en katsele toisia ukkoja. Pepan muoto ei takaa sisällön paremmuutta.
Ukkoni kuolaa naisia, senkus. On ihan vapaa vaihtamaan parempaan jos siltä tuntuu, isepä tietää mitä menettää, jos niin käy.
En ole hyvä kroppainen ihkumalli mamma, vaan kokoa 44.
Tälläinen emäntä, ryhdikäs ja itsetunnolla sekä mielenkiintoisella luonteella varustettu huippuyksilö.
Joten, jos kiva peppu ja mukavat tissit ohittaa yhteiselon ja kaiken yhdessä rakennetu elämän, ei voi muuta kuin kysyä: pakkoonko tavarasi?

Sama juttu mulla. Mies ei kyllä koskaan kato mun läsnäollessa. Oon mustasukkainen, mutta tiedostan kyllä miten naurettavista asioista, joten en koskaan kommentoisi miehelle mitään vaikka katsoisikin jonkun peppua.

[QUOTE="vieras";22241912]Ongelma ei ole miehessä vaan sinussa.[/QUOTE]

Tais ap jo sen tiedostaakin kyllä.. :)
Mulla ihan sama ja pieni mustasukka nostaa päätään,mutta niinkun joku sanoi: Kattelen minäkin komeita miehiä,enkä sillä mitään meinaa :)

Mun mies saa katsoa mutta ei koskeaa siinä menee mun raja.Rupea panostamaan itseesi,että miehesi huomaa sinut eikä muita naisia käytä hyväksesi omia hyviä puoliasi.

[QUOTE="giga";22241930]Itse en katsele toisia ukkoja. Pepan muoto ei takaa sisällön paremmuutta.
Ukkoni kuolaa naisia, senkus. On ihan vapaa vaihtamaan parempaan jos siltä tuntuu, isepä tietää mitä menettää, jos niin käy.
Tälläinen emäntä, ryhdikäs ja itsetunnolla sekä mielenkiintoisella luonteella varustettu huippuyksilö.
Joten, jos kiva peppu ja mukavat tissit ohittaa yhteiselon ja kaiken yhdessä rakennetu elämän, ei voi muuta kuin kysyä: pakkoonko tavarasi?[/QUOTE]

Tulinpa kurkkaamaan tämänkin ketjun vaikka en samaistu aphen,tätä vaivaa mulla ei ole! :)

Mahtavaa, ja sulla on upea asenne! Ymmärrän miksi miehes on sun kanssa,ainakin siis tämän perusteella!

[QUOTE="vieras";22241960]Mun mies saa katsoa mutta ei koskeaa siinä menee mun raja.Rupea panostamaan itseesi,että miehesi huomaa sinut eikä muita naisia käytä hyväksesi omia hyviä puoliasi.[/QUOTE]

no kun se tässä onkin se juttu, kun mies ei edes huomaa niitä muita kauniita naisia. Mulla se ongelma tässä on kun näen jonkun kauniin naisen. Vaikka miten monta kertaa olen nähnyt ettei mies edes huomaa niitä. Miten mies ei voi huomata jotain tosi hyvännäköistä bebaa? Kyttää varmaan just sillä hetkellä mun takamusta :-( ja mä oon tällainen

mä katon usein huvittuneena miehen reaktiota ja me sit yhessä päädytään kattomaan sitä hemasevaa misua yhessä,mä yleensä kerron huonot puolet ulkonäössä ja myös hyvät puolet ja mies kertoo seksikkäät puolet.joskus närkästyn ihan pikkasen mut yleensä ton mun Wagnerin kanssa menee enempikin kaik nauruks :)

[QUOTE="vieras";22241912]Ongelma ei ole miehessä vaan sinussa.[/QUOTE]

Kyllä ongelma on miehessä, jos ei yhdessä liikkeellä ollessa osaa pitää katsetta/flirttiä kurissa. Silloin kun ilman siippaa liikenteessä, voi ihan vapaasti katsella keinuvien lanteiden perään, mutta jos ollaan yhdessä liikenteessä, pitää kunnioittaa toista sen verran, että pitää katseen kurissa.

[QUOTE="vieras";22241960]Mun mies saa katsoa mutta ei koskeaa siinä menee mun raja.Rupea panostamaan itseesi,että miehesi huomaa sinut eikä muita naisia käytä hyväksesi omia hyviä puoliasi.[/QUOTE]

Ei tuolla toisten naisten perään katselulla ole mitään tekemistä sen kanssa, minkä näköinen/missä kunnossa oma emäntä on. Vaikka kainalossa olisi millainen huippumalli, niin kyllä sitä vastaantulevaa hyvännäköistä misua katsotaan. Se on ihan luonnollista. Kaikki kaunis kiinnostaa, ja jos se kauneus on naisen muodossa, on selvää, että sitä hetken katsoo. Ei siinä sen kummempaa.

Eri asia on vain siinä, miten tuon katsomisen tekee. Jos on oman vaimon/tyttöystävän kanssa liikenteessä, ei ole kovin kohteliasta suu auki, kuola valuen toista naista tuijottaa.

Mä oon varmaan jotenkin outo kun mä en kattele :/ Tai siis mä en oo oikein koskaan saanu kiksejä ihmisistä jossain kassajonossa tms. Tiedostan kyllä että joku on kaunis/komea,mutta emmä sitä en enempää jää ajattelemaan :) Mies katselkoon jos haluaa,niin kauan ei mua häiritse kun katsoo myös mua samalla tavalla :D

:D oon aivan samanlainen. tulee katsottua sivusilmällä miestä silloin. mut saatan itsekin katsoa joskus tai sanoa (miehellekin) et olipas hyvännäkönen muija tai hyvä perse ;)
itse taas katson miehiä ja saatan kehua esim jotain mark sloania ääneen kuinka hottis se on ;) ja mies vaan sanoo et lähe ny meneen leikillään tai jotain muuta..

[QUOTE="giga";22241930]
Joten, jos kiva peppu ja mukavat tissit ohittaa yhteiselon ja kaiken yhdessä rakennetu elämän, ei voi muuta kuin kysyä: pakkoonko tavarasi?[/QUOTE]

Ei mies ajattele noin monimutkaisesti. Hän katsoo kaunista naista, koska se ihan luonnollisista biologisista syistä herättää mielenkiinnon. 99% tapauksista se on puhdasta silmänruokaa, jota ei ajatella sen enempää. Ei mies kauniin naisen nähdessään heti kuvittele lähtevänsä tämän matkaan.

[QUOTE="giga";22241930]Itse en katsele toisia ukkoja. Pepan muoto ei takaa sisällön paremmuutta.

Peesi. Meillä mennään kanssa näin. Eihän tuota toista koskaan voi omistaa, jos näkee tarpeeliseks lähteä pitkien säärten ja herkkupepun perään niin sittenhän toi lähtee. Eipä sitä loppuviimein kuitenkaan pitkässä liitossa pelkällä ulkonäöllä pärjää... Arkeen kuuluu ne hehkeämmät hetket ja sit nää päivät kun ei jaksa tikkua ristiin laittaa ulkonäön vuoks. Ja vanheneminen - se kun tuppaa koskemaan molempaa sukupuolta, ja kyllä ne miehetkin silloin tapaa rupsahtaan siinä missä vaimotkin.

Yhteistyössä