Muilla samanlaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras1"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras1"

Vieras
Tunnistaako kukaan itseään tästä. Minulla ikää 35v ja haikailen teinivuosien perään? En voi käsittää mikä yhtälö tämä nyt on, mutta olen jo muutaman vuoden ajan nähnyt unia varhaisnuoruuden ja teini-iän tuttavuuksista ja koulukavereista. Moni asia jäi kaivelemaan, mm. se etten uskaltanut tehdä jotain asioita mitkä siis jäivät tekemättä kokonaan. Näissä unissa on nimenomaan aina ne henkilöt joiden kanssa en silloin halunnut olla tekemisissä ja mikä oudointa näissä unissa yritän "vokotella" näitä henkilöitä yms....huh. Ja sitten on erikseen ne unet missä olen suhteessa ihastumisen kohteeseen vaikka oikeasti en uskaltanut kertoa hänelle asiasta. ym....Ja nämä siis toistuvat joka yö nämä unet. Päivälläkin huomaan haaveilevani näistä henkilöistä! Ja kuitenkin olen jo mennyt eteenpäin elämässä näistä vuosista, opiskellut hyvän ammatin, mennyt naimisiin, lapsia ymym....

Mulla ei ole ollut tällaista, mutta ikää saman verran joten tulee mieleen että olisiko jokin ikäkriisi meneillään? Neljäkymmentä lähestyy.. Minä elin tosi railakkaan nuoruuden. Ajatus oli, että ei vanhana tarvitse katua tekemättä jätettyjä asioita..ei silloin tullut mieleen että vanhempana voisi katua sitä että tuli tehtyä liikaa! Ai että sitä on jo viisas tässä iässä :D