Muilla suuri valkovuodon määrä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pilipilipom"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pilipilipom"

Vieras
Hei. Olen kärsinyt koko elämän ajan liian märästä alapäästä! Joudun siis sidettä käyttämään kokoajan yötä päivää vaikka ei ole kuukautisijakaan. Sitten joskus kun ajattelen hetken olla ilman niin saattaa valehtelematta olla alushousut ihan läpimärät. Joskus on tullut niin paljon että on mennyt siteen+alushousujen ja college pökien läpi, mutta tätä on onneksi vähän harvemmin. Onko kohtalotovereita paikalla? Onko mitään lääkäri konstia millä saa tuota valkovuodon määrää laskettua? Kun haittaa ihan elämistä.

mulla ei ole ollut tuota ongelmaa koko elämän. Se alkoi ekan lapsen syntymän jälkeen. Mitään keinoa vähentää sitä en keksinyt eikä lääkärikään muutakun tarjosi vaan e-pillereitä. En sitten ehtinyt kokeilla niitä kun päätettiin hankkia toinen lapsi. Nyt sitten toisen lapsen syntymän jälkeen kärsin liian kuivasta alapäästä. Synnytyksestä jo pari vuotta imetys loppunut aikoja sitten ja edelleenkin olen kuin sahara. Tässä vaiheessa alkaa kyllä kaipaamaan tuota entistä tilannetta. Mutta olen itse päätellyt että tämän kaiken on johduttava hormoneista jotenkin.

Yhteistyössä