Muistaako kukaan? (mies petti teinin kanssa juttuani)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se raskaus ihan mahdollinen on, etenkin kun kyse nuoresta tytöstä jolla kierrot voi vielä heittää. Siittiötkin elää sen 4-5vrk. Miksei tämä tyttö hakenut jälkiehkäisyä jos kondomi kerran jäi? Olisit voinnut sinä tai miehesikin ssiitä huolehtia kun kerran tajusitte että raskaus on mahdollinen?

Itse lähdin pois kotoa kun tapaus tuli ilmi ja jätin asian miehen asiaksi. En tiedä onko sitten hakenut jälkiehkäisyä. Hyvä jos on..

Jos tyttö on kovin nuori, niin hän ei välttämättä ole tiennyt tai tajunnut hakea jälkihekäisyä. Luulisi miehesi tajunneen asian, miksei hän tehnyt mitään? Vastuu se on miehelläkin ja etenkin jos tyttö on kovin nuori, luulisi aikuisen miehen ajattelevan asioita hieman pidemmälle.

Tämän enempää en lähde perheeni asioista kirjoittelemaan.
Ilman lapsia olisin jo heittänyt mieheni pihalle, mutta 6v, 3v ja 1,5 kk lapset ovat hyvä syy yrittää vielä. Luottamustani ei mieheni saa. tai ainakin siihen vaaditaan pitkä aika.

Tulin vain kertomaan kuinka jutussa kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja sskja:
Alkuperäinen kirjoittaja Joke:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
elämän kevät... kerran pettää pettää toisenki kerran. en ikinä antais anteeksi.

Laitoit kait miehen tautitesteihin? hiv,yms kaikki?

Ei kait ekakerrasta voi raskaaks tulla tai jotain tautia saada. Ja jos oli teini, niin eihän niillä voi mitään olla?

:laugh:
Jaa että nyky nuorilla ei voi olla tauteja??? Voi kuule jos ne kaikille tuola jakaa ni kai siitä tauteja tulee...

esim se virus joka aiheuttaa kohdunkaulansyövän tarttuu yhdynnässä, et onneks olkoon..itse en kyllä antas anteeks saati suostus seksiin miehen kanssa

Ei kait ekakerrasta voi raskaaks tulla tai jotain tautia saada. Ja jos oli teini, niin eihän niillä voi mitään olla?

Joke kiltti, miten muka eka kerrasta ei voisi tulla raskaaksi? Jos kierto on kohdillaan niin hyvinkin voi..

No oon joskus Demistä lukenu että sellanen on tosi harvinaista, melkein kun lotossa voittais. Ja sit on vielä näitä lapsettomuusjuttujakin, ettei tuu raskaaks vaikka kuinka haluais, joten eiks oo aika epätodee..?

Olet lukenut potaskaa. Ekasta kerrasta voi tulla ihan yhtä hyvin raskaaksi kuin milloin tahansa myöhemminkin Kun ovulaatio on siopivasti käsillä ja tytöt on yhdynnässä niin immenkalvo repeää, siititö työntyy emättimeen ja purkaa lastin kohdunsuulle, josta siittiöt "uivat" kohti munasolua. Silloin on raskaus mahdollinen.

Sen sijaan ennen ensimmäisiä kuukautisia raskauden alkaminen on epätodennäköistä, koska nuoren naisen hormonitoiminta alkaa toimia siten että munsaolut alkavat kypsyä vasta kun ensimmäinen "kohduntyhjennys" on tapahtunut. Hyvin harvalla tytöllä munasolut kehittyy ennen tätä vaikka niiden alut onkin kaikilla olemassa. Tästä siellä bilsantunnillakin puhuttiin, muistaisit varmaan ellet olisi keskittynyt sne Demin lukemiseen ;-)

Ilman lapsia olisin jo heittänyt mieheni pihalle, mutta 6v, 3v ja 1,5 kk lapset ovat hyvä syy yrittää vielä. Luottamustani ei mieheni saa. tai ainakin siihen vaaditaan pitkä aika.

lapsi 1,5 kk ja mies pettää, mikään känni selitys ei kyllä oikeuta pettämään, ja jos ei mies sitä tajua niin ei tajua tulevaisuudessakaan, uutta pettämistä voit kyllä odotella

Tää on päivän paras :laugh:

Olen kovin surullinen puolestasi kun luin, että teidän nuorinkin on vielä noin pieni vauva ja miehesi juoksee vieraissa, nuoren tytön kanssa on sinua pettänyt. Mitä mies oikein tahtoi elämältä, kun ei sinua tämän enempää arvostanut?

Itse en voisi koskaan antaa anteeksi, en voisi unohtaa, sen verran suuri loukkaus tämä minulle olisi. Halaus sinulle ja toivon todella, että miehesi oppi tästä kerrasta ja ymmärtää kuinka paljon sinä häntä rakastat kun olet valmis antamaan anteeksi...

lapsi 1,5 kk ja mies pettää, mikään känni selitys ei kyllä oikeuta pettämään, ja jos ei mies sitä tajua niin ei tajua tulevaisuudessakaan, uutta pettämistä voit kyllä odotella

Mitä ihmettä liikkuu miehen päässä, joka on valmis riskeeraamaan perheensä yhden ainoan kännipanon takia? Piti sitä nuorta lihaa saada vielä maistaa kerran, vaikka oma vaimo on vastasynnyttänyt yhteisen lapsen... hyi että!

Eli mieheni petti minua teinin kanssa tupareissa. Sanoi ensin kyseessä olleen vain muutama työntö kännissä jne. mutta lopulta kertoi että ilman ehkäisyä oltiin menty loppuun asti.

No lähdin viikoksi vanhempieni luokse lasten kanssa ja mies soitteli ja anoi meitä kotiin.
Tultiin eilen kotiin ja annoin lopulta miehelleni anteeksi. Pettäminen oli kuulemma ensimmäinen ja viimeinen kerta. Asiaa olin toki pohtinut mielessäni jo koko viikon.
Nyt vain meitä molempia jännittää sen naikkosen mahdollinen raskaus. Kuinkahan todennäköistä on kun noin kierron alkupuolella tuo pettäminen tapahtui? Mies on aivan paniikissa asiasta ja minä toki myös.
Mies ei ole ilmeisesti ollut naikkosen kanssa enää missään tekemisissä. Ainakin sanoo näin.

Eli meidän juttu ei sitten päätynytkään eroon. Luottamuspula meidän välillä toki tulee aina vallitsemaan, mutta lapset auttavat jaksamaan eteenpäin yhdessä.

Mulle olis ihan sama onko menny loppuun asti vaik kerran tökkässy, en antais anteeksi enkä kyllä koskaan pystyis harrastamaan seksiä tällaisen kanssa...yök...

Kyllä joku voi pettää vaan kerran. Mä petin ennen nykyistä miestäni. Mutta häntä en ole pettänyt kertaakaan.
Mies petti pahasti mun luottamuksen kun esikoista odotin, vei exänsä meidän yhteiseen kotiin ilman että mä olin kotona. Luottamuksen takaisin saamiseen meni aikaa, mutta se palasi. Nyt luotan täysin. Toki vanhojen asioiden muisteleminen tekee pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Kyllä joku voi pettää vaan kerran. Mä petin ennen nykyistä miestäni. Mutta häntä en ole pettänyt kertaakaan.
Mies petti pahasti mun luottamuksen kun esikoista odotin, vei exänsä meidän yhteiseen kotiin ilman että mä olin kotona. Luottamuksen takaisin saamiseen meni aikaa, mutta se palasi. Nyt luotan täysin. Toki vanhojen asioiden muisteleminen tekee pahaa.

ehkä sä annat anteeks kun olet itsekin harrastanut samaa, miksi toiselle ei voi vain sanoa et tää loppuu nyt ja sit vasta etsiä uutta, ei ymmärrä

Ajatteles ap miten sun mies tulevaisuudessa vertaa sun kolme lasta synnyttänyttä toosaa sen 18v:n tiukkaan tavaraan :/ et aina kun ootte hommissa miettii et miltä se toinen tuntu. Itse en todellakaan kykenisi jatkamaan tollasen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:

ehkä sä annat anteeks kun olet itsekin harrastanut samaa, miksi toiselle ei voi vain sanoa et tää loppuu nyt ja sit vasta etsiä uutta, ei ymmärrä

Mulla oli aikoinaan ongelmana se, että kännissä tuli tehtyä tyhmyyksiä. Kuitenkin jos mies nyt jäisi pettämisestä kiinni, en antaisi anteeksi.
Mulla pettämiset on tapahtunu sellaisissa suhteissa, jotka oli ns. on-off suhteita. Mua on kunnolla petetty kerran ja siihen loppu mun sekoilut. Ite en jäänyt kertaakaan kiinni. Mutta mä olen yhden saanut kiinni, ja niin paljon kun se sattui. En ikinä halua kokea sitä tuskaa uudelleen enkä myöskään aiheuttaa sitä.

Yhteistyössä