Muistaako kukaan tällaista peliä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kamala

Aktiivinen jäsen
03.11.2009
3 687
0
36
Lastenpeli kyseessä. Pelaajia oli 2 tai useampi (?). Jokaisella oli erilaiset alustat, missä oli joku värikäs kuva. Sitten heitettiin noppaa, missä oli eri värejä, ja sitten otettiin sen värinen puunappula siihen omaan alustaan. Eli siis esim. puu oli vihreä, ja se "täytettiin" niillä vihreillä puunappuloilla jne.

Mikä sen pelin nimi mahtaa olla, haluaisin kovasti ostaa kotiin sen. :/
Muistaako kukaan, ja saako tosta mun selityksestä mitään selvää...

Sitten sellanen peli kun obstgarten on kans tosi ihana peli. Itse tilasin pelin joskus aikoina kun olin töissä päiväkodissa. peli on haban pelejä, mut netistä löysin vain jonkun saksankielisen nettimyymälän.
Pelin tarkoitus on saada kaikki hedelmät puista kerattyä koreihin ennenkuin korppipalapeli valmistuu. Nopan väri kertoo minkä hedelmän puusta saa poimia, mut jos noppa näyttää korpin kuvaa niin sitten pitää nostaa yksi palapelinpalanen korppikasasta. Tässä pelissä lapset pelaavat yhdessä korppia vastaa. Tämä peli oli ihan ykkönen päiväkodissa ja sitten myöhemmin ykkönen myös meillä kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Sitten sellanen peli kun obstgarten on kans tosi ihana peli. Itse tilasin pelin joskus aikoina kun olin töissä päiväkodissa. peli on haban pelejä, mut netistä löysin vain jonkun saksankielisen nettimyymälän.
Pelin tarkoitus on saada kaikki hedelmät puista kerattyä koreihin ennenkuin korppipalapeli valmistuu. Nopan väri kertoo minkä hedelmän puusta saa poimia, mut jos noppa näyttää korpin kuvaa niin sitten pitää nostaa yksi palapelinpalanen korppikasasta. Tässä pelissä lapset pelaavat yhdessä korppia vastaa. Tämä peli oli ihan ykkönen päiväkodissa ja sitten myöhemmin ykkönen myös meillä kotona.

myös meillä pk:ssa tämä on suosittu peli. ihan harakkapeliks sitä sanotaan