Muistaakohan kukaan... No, tosta mun seinähullusta naapuristani...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Oon siitä joskus täällä jauhanut.
Se on toi täti, joka paukuttaa seinää minkä ehtii ja karjui mulle kerran tossa pihalla, että meillä keilataan joka yö klo4.
Uhkasi joskus tappaa noi toiset naapurit (sanoi sille miehelle, että 'mun tekee niin mieli tappaa toi sun naises' - ihan muuten vaan, tokas Hyvää päivää -tyyliin)
Pölli noiden eräiden koiran.
jnejnejnejne.

No. Olin tossa hiekkalaatikolla lasten kanssa, kun se täti taisteli riivaajansa kanssa tossa pihalla... Se hätisti niin maan perkeleesti jotain pois kimpustaan ja karju että "vittu mene pois, vittu mene pois, vittu mene pois, vittu mene pois, mene jo mene jo mene jo mene jo, vittu mene pois, vittu mene pois!". (joo, ei sen kimpussa ollut mikään hyönteinen - tämä oli vaan taas yksi sen pimahduskohtaus muiden joukossa)

Öh...

Minkä helvetin takia tommosia ei saatana suljeta laitoksiin?!?! Adssdoignvrsdf |O

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ehkäpä täti ei ole hakenut apua?

Ei ole juu, se lienee totta. Mutta se on kyllä kiidätetty tosta vähän 'latautumaan' poliisivoimin joskus. Seuraavaksi kun se pimahtaa tuolla niin, että se koittaa tulla meidän seinästä läpi, niin mä soitan suoraan vaan poliisille.

Sille on koitettu sanoa hyvällä ja pahalla, muttei sairaaseen päähän nyt toki mikään mene perille.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
No hui kauhiaa!Minä olisin jo itse hullujen huoneelle joutunu tuommosen naapurin kanssa :whistle:
Se on totta että suomessa tuo(kin) ihmispolojen hoito on ihan retuperällä.

Voi kuule, kun on välillä tuntunut, että oma pää pimahtaa, kun se on parikin tuntia jyskyttänyt tota seinää putkeen.

Tässä viime viikolla se taas repesi, ja hakkas hakkaamistaan. Kakslahkeinen kävi sen ovella, ja takapihan ovella. Se ei avannut. Hakkas vaan seinää ja sammutti valonsa. Se sen jyskytys kuuluu tästä meidän huoneiston läpi aina seuraavaan naapuriin asti - ja jumalauta kun meinaa pää räjähtää välillä.

Mutta nyt napsahti. Se on niin hullu, että seuraavaksi saa lähteä poliisisetien matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Suomessahan ei ole pakkohoitoa, joten tuskin se kauaa siellä hoidossa olis. Häädöt et saatte sen silmistänne riehumasta on varmempi vaihtoehto.

Ei sille voida tehdä mitään :/ Isännöitsijälle on soitettu siitä miljoona kertaa. Isännöitsijä on jopa ollut tossa mun eteisessä kuuntelemassa kun toi ämmä takoo apinanraivolla seinää. Sitä nyt vaan ei näemmä voida häätää... Se teki samaa jo entisten asukkaiden kohdalla.

Onko hullupäillä joku lainsuoja? Ja oikeus häiritä toisia joka saatanan päivä?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No hui kauhiaa!Minä olisin jo itse hullujen huoneelle joutunu tuommosen naapurin kanssa :whistle:

Voi kuule, kun on välillä tuntunut, että oma pää pimahtaa, kun se on parikin tuntia jyskyttänyt tota seinää putkeen.

Tässä viime viikolla se taas repesi, ja hakkas hakkaamistaan. Kakslahkeinen kävi sen ovella, ja takapihan ovella. Se ei avannut. Hakkas vaan seinää ja sammutti valonsa. Se sen jyskytys kuuluu tästä meidän huoneiston läpi aina seuraavaan naapuriin asti - ja jumalauta kun meinaa pää räjähtää välillä.

Mutta nyt napsahti. Se on niin hullu, että seuraavaksi saa lähteä poliisisetien matkaan.

No takuulla rassaa!Ei kun vaan poliisit kehiin ja valitusta taloyhtiölle,niin eiköhän se siitä häädetä pihalle riehumasta!
Tämä on taas yksi muistutus miksi on kiva asua täällä missä lähin naapuri on kilometrin päässä ja helvetin paksua kuusimettää välissä =)

voiskohan se täti olla ihan oikeasti sairas? onko sillä ketään sukulaisia tai tuttavia, joille vois vihjasta ettei taida tädykällä olla kaikki ihan kohdillaan? ja nyt en tarkoita mitään mielenterveysongelmia vaan esim. alzheimerin tauti muuttaa ihmisen käyttäytymistä mm. agressiiviseksi ajoittain

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Suomessahan ei ole pakkohoitoa, joten tuskin se kauaa siellä hoidossa olis. Häädöt et saatte sen silmistänne riehumasta on varmempi vaihtoehto.

Suomessa kyl on pakkohoito silloin jos olet itsellesi tai muille vaaraksi.sitä on vaan vaikeeta saada.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

No takuulla rassaa!Ei kun vaan poliisit kehiin ja valitusta taloyhtiölle,niin eiköhän se siitä häädetä pihalle riehumasta!
Tämä on taas yksi muistutus miksi on kiva asua täällä missä lähin naapuri on kilometrin päässä ja helvetin paksua kuusimettää välissä =)

Todellakin. Mutta kun sitä ei saada pois. En käsitä miksi. Voisin taas vaihteeksi soittaa isännöitsijälle huomenna.

Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
voiskohan se täti olla ihan oikeasti sairas? onko sillä ketään sukulaisia tai tuttavia, joille vois vihjasta ettei taida tädykällä olla kaikki ihan kohdillaan? ja nyt en tarkoita mitään mielenterveysongelmia vaan esim. alzheimerin tauti muuttaa ihmisen käyttäytymistä mm. agressiiviseksi ajoittain

Oikeasti sairas se on, ei tossa ole mitään tervettä. Paitsi se, että se hengittää ja kävelee.

Sillä ei ole ketään läheisiä. Tai ainakaan sillä ei käy kukaan, koskaan.