Missä onnettomuudessa Ray oli?
Katon nyt torstain jaksoa ja mä en vaan saa päähäni et mitä sille on käyny....
Katon nyt torstain jaksoa ja mä en vaan saa päähäni et mitä sille on käyny....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:Viime kauden vika jakso, siinä Ray loukkaantui. Joittenkin juhlien jälkeen seiso kännissä keskellä tietä, jalat murskaantui polvista alaspäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Missä onnettomuudessa Ray oli?
Katon nyt torstain jaksoa ja mä en vaan saa päähäni et mitä sille on käyny....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:Viime kauden vika jakso, siinä Ray loukkaantui. Joittenkin juhlien jälkeen seiso kännissä keskellä tietä, jalat murskaantui polvista alaspäin.
Oli mun muistaakseni kyllä jo aiemman tutantokauden juttu toi. Ei ollu viime kauden vika jakso.
Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:Viime kauden vika jakso, siinä Ray loukkaantui. Joittenkin juhlien jälkeen seiso kännissä keskellä tietä, jalat murskaantui polvista alaspäin.
Oli mun muistaakseni kyllä jo aiemman tutantokauden juttu toi. Ei ollu viime kauden vika jakso.
Olet varmaan oikeassa, en muista tarkasti koska oli.