Muistakaa että teidän miehenne ei ole isänne,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itt

Vieras
ellette sitten ole jotain 4D-porukkaa. Tämä niille kaikille 1000 naiselle, jotka täällä kyselevät mitä ostaisivat isänpäivälahjaksi miehelleen, kun ei millään keksi mitään.

eikö silti saa ostaa miehelleen jotain vaikkei se isä olekaan, esim kiitokseksi siitä että on hyvä isä lapsillee jotka eivät vielä itse osta lahjoja / tee itse lahjoja???

Ei mun mies ole Jeesus, tai edes kristitty, ja silti ostan hänelle joululahjoja.

Ostan myös isänpäivälahjan joka vuosi, kiitokseksi siitä että hän on niin mukava isä lapsillemme.

Minä muistan isäinpäivänä kaikki lähipiirin isejä eli
puolisoani.
isääni.
molempia appiukkojani.
poikaani, jolla poika.
molempia vävyjäni.
ja tänä vuonna olen askarrellut lastenlasten kanssa myös paapoille (eli toisen puolen isoisille) menevät jutut.

Mielestäni se on nimenomaan "isäinpäivä" eikä "isäni päivä".

Viimeksi muokattu:
mie oon kyllä samaa mieltä. Itse ajattelin keittää ukolleni kahvit, niiku aina ennekin. Tyttärensä muistaa isäänsä sitten aikanaan koulujen askarruksilla ja muuten. Eikä myöskään ole mielestäni mieheni asia hemmotella minua äitienpäivänä.

mie oon kyllä samaa mieltä. Itse ajattelin keittää ukolleni kahvit, niiku aina ennekin. Tyttärensä muistaa isäänsä sitten aikanaan koulujen askarruksilla ja muuten. Eikä myöskään ole mielestäni mieheni asia hemmotella minua äitienpäivänä.

Eli tarkennetaan hiukan, miehesi _ei _ hemmottele tai ota sinua mitenkään erityisesti huomioon äitien päivänä, tai jos ottaakin niin sinä tyrmäät asian etkä ota lahjoja/huomiota vastaan ? Näinhän se meni ?

Siis mieheni ei ole isäni... nooo, mä yritän muistaa. Onnistuu ehkä juuri ja juuri.

Isänpäivälahjan ostan miehelleni ehdottomasti, koska hän on niin ihana isä lapsilleni. Joskus ostan hänelle lahjan myös ihan ilman syytä. Katsos, on kiva ilahduttaa toisia.

Minä muistan isäinpäivänä kaikki lähipiirin isejä eli
puolisoani.
isääni.
molempia appiukkojani.
poikaani, jolla poika.
molempia vävyjäni.
ja tänä vuonna olen askarrellut lastenlasten kanssa myös paapoille (eli toisen puolen isoisille) menevät jutut.

ko. päivä on isyyden juhlapäivä ja silloin jokainen isä on ansainnut muistamisen. (toki poikkeuksia on) en tosiaan ymmärrä miksi oikeus muistaa isää olisi rajattu vain yhteen, omaan isään? Itse aion ilahduttaa lasteni isiä, tykkäsi joku iloton pilkunnussija kyttyrää tai ei.

Joo, ei ole isäni ei. On miljoona kertaa parempi isä kuin omani koskaan. Siksi, minä haluan että mieheni tietää kuinka häntä arvostan ja isäinpäivä on hyvä päivä muistuttaa tästä... Sitäpaitsi kaikki kissanristiäiset on hirveen kivoja kun saa ostaa lahjoja ja tehdä hyvää ruokaa :)

Juu, ei tietenkään mieheni ole isä, mutta isänpäivä on tietääkseni kaikkien isien päivä ja mieheni on lasteni isä, kun mieheni on siis lasteni isä niin tietysti haluan muistaa häntä isänpäivänä, ja samalla kaikki muitakin isiä, kuten omaa isääni ja mieheni isää, niin ja ei miehen isä ole minun isäni myöskään ja silti me koko perheenä haluamme muistaa häntä, mikä siinä on niin vaikea tajuta, isänpäivä on kaikille isille tarkoitettu...

[QUOTE="vieras";22443099]Juu, ei tietenkään mieheni ole isä, mutta isänpäivä on tietääkseni kaikkien isien päivä ja mieheni on lasteni isä, kun mieheni on siis lasteni isä niin tietysti haluan muistaa häntä isänpäivänä, ja samalla kaikki muitakin isiä, kuten omaa isääni ja mieheni isää, niin ja ei miehen isä ole minun isäni myöskään ja silti me koko perheenä haluamme muistaa häntä, mikä siinä on niin vaikea tajuta, isänpäivä on kaikille isille tarkoitettu...[/QUOTE]

siis ole isäni!

Kiitos kun muistutit!

Minä muistan isänpäivänä miestäni, olen aina muistanut ja tulen jatkossakin muistamaan. Yhdessä lasten kanssa. Haluan olla mukana tekemässä päivästä hänelle kivaa siksi, että hän on hyvä isä lapsillemme. Arvostan sitä.

Ostan aina jonkun lahjan, lisäksi lapset askartelee koulussa/päiväkodissa. Tehdään kakku. Valmistetaan herkkuaamupala. Viedään lounaalle. Juhlitaan :)

Ps. Mies tekee saman mulle äitienpäivänä

Isänpäivä, samoten ku äitienpäivä on joka päivä! Mutta kuin moni muistaa sanoa edes kerran kuukaudessa omalle miehelleen "kiitos että olet hyvä isä lapsille" tai muuta vastaavaa!
Meillä lapset on vielä niin pieniä että menee vuosia ennen kuin ovat itse ostamassa lahjaa isälle tai tekevät sellaisen koulussa, siksiki on ihana antaa isälle jokin sellainen lahja mistä tietää isän ilahtuvan. Ei sen tarvi olla hienoa tai kallista.. mut lahjan myötä haluan yhdessä lasten kans kiittää siitä että perheessä on isä joka välittää meistä, minusta puolisona ja lapsista sellaisina kuin ovat!

Eli tarkennetaan hiukan, miehesi _ei _ hemmottele tai ota sinua mitenkään erityisesti huomioon äitien päivänä, tai jos ottaakin niin sinä tyrmäät asian etkä ota lahjoja/huomiota vastaan ? Näinhän se meni ?

Olen ZIKIn kanssa samaa mieltä ja me ollaan asiasta miehen kanssa ihan samoilla linjoilla. Hemmotellaan toisiamme mutta siihen ei tarvita mitään yhteisöllistä kokemusta. :D

Niin ja isäinpäivä on myös "hyvä syy" ostaa isälle jotain sellaista mitä tietää sen tarvitsevan mutta ei ole esim. itse raskinu ostaa tai on vain jääny hankkimatta..
... tämä siksiki että meil on "yhteiset rahat" ni välillä pitää itseä ja toista muistuttaa siitä että joskus tarvii myös itselle, ettei kaikki ole yleishyödyllistä tai lapsille.

Musta oli kyllä kiva käydä tänään lasten kanssa ostamassa miehelleni (siis lasteni isälle) lahja. Tyttö innoissaan sitten kotona piilotti paketin saman piiloon itsetehtyjen korttien kanssa =)

Yhteistyössä