I
itt
Vieras
ellette sitten ole jotain 4D-porukkaa. Tämä niille kaikille 1000 naiselle, jotka täällä kyselevät mitä ostaisivat isänpäivälahjaksi miehelleen, kun ei millään keksi mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo,ei ookkaan..eikä oo mun lapsen biologinen isä,mutta silti tyttö halusi muistaa häntä isänpäivän kunniaksi :heart:
eikö silti saa ostaa miehelleen jotain vaikkei se isä olekaan, esim kiitokseksi siitä että on hyvä isä lapsillee jotka eivät vielä itse osta lahjoja / tee itse lahjoja???
Ei siinä ole mitään pahaa, mutta jos siitä tulee hirveä ongelma ihmiselle itselleen, niin miksi eivät lasten lahjat ja vaikka pusu vaimolta riitä?
mie oon kyllä samaa mieltä. Itse ajattelin keittää ukolleni kahvit, niiku aina ennekin. Tyttärensä muistaa isäänsä sitten aikanaan koulujen askarruksilla ja muuten. Eikä myöskään ole mielestäni mieheni asia hemmotella minua äitienpäivänä.
Minä muistan isäinpäivänä kaikki lähipiirin isejä eli
puolisoani.
isääni.
molempia appiukkojani.
poikaani, jolla poika.
molempia vävyjäni.
ja tänä vuonna olen askarrellut lastenlasten kanssa myös paapoille (eli toisen puolen isoisille) menevät jutut.
Eli tarkennetaan hiukan, miehesi _ei _ hemmottele tai ota sinua mitenkään erityisesti huomioon äitien päivänä, tai jos ottaakin niin sinä tyrmäät asian etkä ota lahjoja/huomiota vastaan ? Näinhän se meni ?
Eli tarkennetaan hiukan, miehesi _ei _ hemmottele tai ota sinua mitenkään erityisesti huomioon äitien päivänä, tai jos ottaakin niin sinä tyrmäät asian etkä ota lahjoja/huomiota vastaan ? Näinhän se meni ?