Muistakaa tämäkin näin vuoden lopussa (verokortista)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Jos teillä on muutosverokortti, niin se on voimassa 31.12.08 asti ja uudet kortit tulee voimaan vasta 1.2.09! Eli voit joutua hankkimaan tammikuulle uuden verokortin!

Since when? Kyllä mulle verotoimisto oikein varoitti, että tämä on voimassa myös tammikuussa. Ja kyllähän palkkis myös osaa tasata ennakonpidätykset seuraavissa palkoissa, et jos nyt kerran pidätetään enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Jos teillä on muutosverokortti, niin se on voimassa 31.12.08 asti ja uudet kortit tulee voimaan vasta 1.2.09! Eli voit joutua hankkimaan tammikuulle uuden verokortin!

Since when? Kyllä mulle verotoimisto oikein varoitti, että tämä on voimassa myös tammikuussa. Ja kyllähän palkkis myös osaa tasata ennakonpidätykset seuraavissa palkoissa, et jos nyt kerran pidätetään enemmän...

Varmaan osaiskin mutta ei saa lain mukaan.

Ja kyllä mulla ainakin menisi suunnitelmat sekaisin jos yhtäkkiä veroa menis 60% (joka kuuluu ottaa jos ei ole verokorttia tioimitettu) normaalin sijasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Ollut aina näin , jos ei ite tammikuussa vie seuraavan vuoden korttia ja pyydä ottamaan sen mukaan. Itte jouduin näin tekemään

Yhteistyössä