kun miehesi sanoi ensimmäisen kerran että rakastaa sinua? Ja muistatko missä? Minä muistan paikan ja ajan kuin eilisen päivän vaikka yli 9 vuotta. :heart:
Muistan! Tai ei se sitä sanonut, sanoi vain että haluaisi sanoa yhden asian mut ei sano ku en kuulema kuitenkaan usko. Tajusin kyllä mitä halusi sanoa.... :heart:
se oli mun synttäripäivä,,,mies oli ottanu vähän rohkaisua, mutta muisti kuitenki vielä seuraavana päivänä... ite sanoin pari viikkoa sen jälkeen... vaihingossa,mutta tarkoituksella
Muistan! Edellisenä iltana laitto teksiviestin jossa kertoi rakastavansa mua ja mä laitoin sille takas et haluun kuulla sen suoraan silmiin katsottuna! Noh, seuraavana päivänä mies tuli mun luo ruusun kera ja sanoi heti oven avattuani rakastavansa mua!! :heart: :heart:
Muistan :heart: Aikaa siitä on jo kohta 12 vuotta. Makoiltiin minun sängyllä ja mie menin ihan sanattomaks ja tuntu, et sydän pysähtyy kun kuulin sen =) En todellakaan ollut valmistautunut moista kuulemaan
Muistan Asuimme silloin vielä eri paikkakunnilla. Juttelimme ensin puhelimessa pitkän aikaa. Sitten oltiin lopettelemassa niin mies sanoi että on vielä yksi juttu mut hän lähettää viestin :heart: