Muistellaanko menneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
kertokaa joku pieni tarina teidän ja puolisonne menneisyydestä. joku juttu joka oli ihana, tai hauska tai joku jonka varmasti muistatte koko elämänne.

mä muistin eilen mitä mies sano mulle ekana yönä
-"sä oot ehdottomasti kaunein nainen jonka oon ikinä tavannu. vaikka sulla onki kolme silmää" :laugh: oltiin molemmat vähän otettu.

toinen tuli mieleen kun mies yritti kysellä josko mä alkaisin olee hänen kaa :D
etti koneelta nylon beatin rakastuin mä luuseriin biisin ja kysy "onks tää sun biisi?"
sanoin että rakastunut kyllä olen, mutta mikään luuseri sä et mun silmissä oo.

Heh, tulee mieleen ukon kosinta...

Oltiin oltu yhdessä joku puol vuotta, mä venasin kaksosia aika alkuviikoilla. No, istuksittiin katselemassa televisiota, minä sohvalla ja mies sohvatuolilla. Mie vähän ihmettelin että miten se on tuolleen noin hiljanen ja miettiväinen. No en sanonu mitään sitte, olin hiljaa itsekin.

Yks kaks ukko rykäsee ja kysyy kovalla äänellä, (tyyliin ku Täällä pohjantähden alla-leffassa Akseli menee sanomaan Otto Kivivuorelle, että "mää aattelin että mää nain elinan!" :laugh: ), että "Alaksä mulle eukoks?" Mä tuijotin sitä vähä aikaa monttu auki että häh? Sitte kysyin varovasti, että "oliko tuo olevinaan kosinta vai?" :laugh:

Minä ja mun mies oltiin hyvin meneviä sinkkuja ennen kuin ruettiin seurustelemaan. Ekan yön jälkeen lähdin kuskiks miehelle ja meidän yhteisille kavereille. Sit yks niistä meidän kavereista sano mulle kahden kesken (mies) että "älä luule että oot tuolle ****lle muuta kuin yhden yön pano. Että pukki se on.
Mä tietysti vittuunnuin tuosta ja mainitsin asiasta miehelle kun päästiin olemaan kaksin. Pidin puhuttelun tyyliin "En minä luule että me tässä kihloihin ollaan menossa mutta nätimminkin ois tuon asian voinu tuo yks ilmaista, että en minä missään pilvilinnoissa elä ja luulee et me loppuelämä tässä yhdessä ollaan".
Mies oli hetken hiljaa ja sano sit vaan että "Aijaa, no minä vissiin sit yksin elän niissä pilvilinnoissa". :laugh:
Seuraavana päivänä roudasin tavarani miehen luo "väliaikaisesti" kun asunnossani tehtiin putkiremppaa. Ja sit kun se remppa oli valmis, muutti mies mun luokse ja yhdessä edelleen...
Ja tästä ollaan saatu kuittailla sille meidän kaverille useasti ja nautinnolla :laugh: Ja muisteltu on hymyssä suin tätä juttua, viimeksi lauantaina :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kertokaa joku pieni tarina teidän ja puolisonne menneisyydestä. joku juttu joka oli ihana, tai hauska tai joku jonka varmasti muistatte koko elämänne.

mä muistin eilen mitä mies sano mulle ekana yönä
-"sä oot ehdottomasti kaunein nainen jonka oon ikinä tavannu. vaikka sulla onki kolme silmää" :laugh: oltiin molemmat vähän otettu.

toinen tuli mieleen kun mies yritti kysellä josko mä alkaisin olee hänen kaa :D
etti koneelta nylon beatin rakastuin mä luuseriin biisin ja kysy "onks tää sun biisi?"
sanoin että rakastunut kyllä olen, mutta mikään luuseri sä et mun silmissä oo.

Aeka sulosta :heart:

Kun mä olin miehen mukana sen töissä (missä se siivosi toimistoja) niin tein siellä vessassa raskaustestin ja sain kauhukseni tietää olevani raskaana. Oltiin sillon 18 ja aika pentuja vielä sen ikäseksi. Mies oli miltei iloisen näköinen kun näytin sitä testiä vaikka mä itkin ja olin paniikissa. Se soitti mun äidille ja omille vanhemmilleen. Sen jälkeen siitä kasvo nopeesti mies ja se on pitänyt musta hyvää huolta siitä asti.

Musta se oli aika rohkea.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Kun mä olin miehen mukana sen töissä (missä se siivosi toimistoja) niin tein siellä vessassa raskaustestin ja sain kauhukseni tietää olevani raskaana. Oltiin sillon 18 ja aika pentuja vielä sen ikäseksi. Mies oli miltei iloisen näköinen kun näytin sitä testiä vaikka mä itkin ja olin paniikissa. Se soitti mun äidille ja omille vanhemmilleen. Sen jälkeen siitä kasvo nopeesti mies ja se on pitänyt musta hyvää huolta siitä asti.

Hatunnosto =)

Wau! :heart:

Silloin kun me tapailtiin vielä, niin mies vei mut kävelylle. Käveltiin kohti Helsingin keskustaa Töölönlahtea pitkin (asuttiin siinä lähistöllä kumpanenkin). Mies ei suostunut menemään minnekään suuntaan joita ehdotin, joten kierrettiin lahti. Miehelle tuli vessahätä. Se halusi mennä vessaan. Hetken mietittiin missä olisi vessa ja Tennispalatsissahan niitä on. Mentiin Tennispalatsissa kolmanteen kerrokseen ja saliin sisään :D

Mä tajusin jutun vasta salin ovella :headwall: :D

Me oltinn miehen kanssa samassa työpaikassa ennen kuin tutustuttiin. Mies oli siellä ihan oikeasti töissä ja minä työharjoittelussa. Minulla oli poikaystävä ja miehellä oli tyttöystävä. Tutustuimme ja ystävystyimme. Meistä tuli parhaat ystävät.

Silloiset kumppanimme hyväksyivät täysin ystävyytemme ja kävimme jopa neljästään syömässä, kahvilla jne. Jossain vaiheessa kuitenkin ihastuin tähän parhaaseen ystävääni. En tiedä kuinka siinä kävi niin, mutta en voinut sille mitään. Tunteeni pidin tasan omana tietonani.

Uuden vuoden aatto vuonna 1999 (siis oli vaihtumassa vuosi 2000) meidän oli tarkoitus taas viettää neljästään, mutta poikaystäväni joutuikin yllättäen töihin ja mieheni tyttöystävä sairastui. Vietimme sitten uuden vuoden kahdestaan ja... siitä meidän yhteinen tarinamme melkein alkoi. Sovimme kuitenkin, että MITÄÄN fyysistä meidän välillämme ei tapahdu, niin kauan kuin poika- ja tyttöystävät ovat kuvioissa mukana.

Kaikki tapahtui siitä eteen päin nopeasti, sillä jo marraskuussa vuonna 2000 syntyi esikoispoikamme :heart:

Kun oltii tapailtu ehkä kolmisen viikkoa mieheni kysyi multa, että pitäiskö sua nyt niinku alkaa kutsua tyttöystäväksi tai jotain...? Sanoin, että joo, kutsu vaan, mutta todellakin edetään rauhallisesti ja mitään kiirettä ei ole mihinkään. Kaksi kuukautta myöhemmin asuttiin yhdessä ja 7kk myöhemmin oltiin kihloissa ja 1kk kihlauksen jälkeen saatiin tietää että meille tulee vauva. Mutta kiire ei siis ollut mihinkään! :whistle: ;) :heart:

vajaa neljä vuotta sitte, katottii sängysä tellua, ku oli karkauspäivä odotin et kello tulee 00.00 ja menin miehen etee istumaan ja sanoin, et ku on ny toi karkaus päivä niin mitäs jos pamahettas vihille :heart: mies vähä ihmeissää ja sano, jaa sellasiiks sää oot tuuminu... mikäs siinä :heart:
oltiin puhuttu tost naimisii menosta ettei mentäis, edes kihloihi, mut sit syän puhu enemmä... sit panin viestiä tutuille aamul et saa nähä tuleeko hamekangasta...
ja nyt helmikuun vikana pvänä tulee eka kihlapäivä ja toukokuus KOLMAS hääpäivä...

Oltiin ihan kaveriporukalla viettämässä viikonloppua mieheni vanhempien mökillä (emme seurustelleen, vaan olimme ystäviä) kun sitten yömyöhällä päätimme aloittaa seurustelun. Mies hyppi tasajalkaa, hihkui ja huusi onnesta, juoksi vielä pari kertaa mökin ympäri ja kävi vielä naapuri mökilläkin ilmoittamassa asian :laugh: Silloin tunsin itseni kyllä todella rakastetuksi =) tunnen kyllä vieläkin. tästä on kohta 10v aikaa :heart:

Muistan sen kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan, oltiin jo moikkaustuttuja erään juhannusreissun jälkeen jossa siis ystävämme oli ystäviä..
Mä olin siis töissä jäähallin kahviossa opiskelujen ohella ja mies taas pelasi lätkää. Kerran se sitten bongasi mut siellä kun tuli limua ostamaan ja mä kuulemma (jälkeenpäin kertoi) hymyilin niin aurinkoisesti (joo siellä oli tosi tylsää ja oli kiva saada joku hyvänpäivän tuttu kenen kanssa jutella) että jäin mieleen...
Sitten se kummasti kiinnostui junioreiden harjoituksista ja tuli niitä kahvioon katsomaan ja lipittämään limua, oli kuulemma jo juhannus reissulla sillä silmällä katsellut (olin kuitenkin varattu) ja nyt yritti sopivaa avausrepliikkiä keksiä.

Työvuoron loputtua sitten kysyi voisikos tarjota kyydin kotiin ja kerroin että asun vaan 300 metrin päässä ja sit se meni ihan vaikeaksi.... Totesin, että kyllä se voi mulle vaikka kahvit tarjota :D

Nää onkin hauskoja.. =)
Nykyinen vaimoni onnistui myös (tosin ainakin omien sanojensa mukaan tahtomattaan) kiinnittämään huomioni melko hauskalla tavalla.

Minua oli pyydetty erään "elokuvan", siis sellainen pikkuprojekti kuvauksiin.
Projekti kertoi tyttöbändistä pienen tarinan ja nykyinen vaimoni esitti yhtä laulajista, itse oli "bändin turva-miehenä" ja vanha jenkkini bändin kulkineena.
No, viettelin sitten tupakka taukoa auton vieressä kun tuo nyk.vaimo tuli hakemaan auton takapenkiltä joitakin tavaroita käsilaukustaan, tietysti "esiintymis vaatteet päällä" eli vesirajaan oleva minihame yms. vastaavaa melko niukkaa.
Ilmeisesti hän ei ollut oikein tottunut tuollaiseen hameeseen tai ei vain ajatellut asiaa, vaan kumartui (pyllisti) takapenkille kun itse seisoin noin puolimetriä hänen takanaan..
Sanoin siinä sitten naurua pidellen että "Ompa melko mahtavat näkymät.."
Eihän hän ensin edes tajunnut mitä tarkoitin, käänsi vain päätään autossa ja kysyi että "mitä?", nyökkäsin sitten hänen takamustaan kohden..
Jolloin hän peruutti "melko" ripeästi ulos autosta ja oli hivenen vaivautuneen näköinen, itse siinä yritin pidellä pokkaa kun nauratti niin keleesti....:laugh:
Mutta ilmeisesti vaikutus oli onnistunut, nyt jo toistakymmentä yhteistä vuotta takana.. =)

Meistä tuskin kumpikaan unohtaa hetkeä, kun olin lyödä Äijää melalla päähän.

Kanoottiretkellä siis, lahdenpoukamassa, juuri siinä, mihin
jätevedenpuhdistamo liruttaa niitä paskavesiä. Tarkoitus päästä joelle, vaan kun juuri sieltäpäin tuulee. :headwall:

Helvetillinen ristiaallokko, se paskavesi roiskuu ja kaiken kukkuraksi mulla menee tikku sormeen.

Ja toi Äijä. Tyynen rauhallinen. Kehtaa vielä nauraa röhöttää. |O

Sellaistahan tää meillä aina, mutta silloin ero näkyi niin selkeänä...

Miehen kanssa kun tavattiin, niin molemmat oli just jokunen viikko aikasemmin eronnut aikasemmista suhteistaan. Alkuun siis vaan tapailtiin ja vietettiin sillon tällön öitä miehen kämpillä, mutta ei siis varsinaisesti vielä seurusteltu. Miehen isä kun ekan kerran kuuli tästä meidän säädöstä (tiesi siis minut heidän "kantakapakkansa" karaokevetäjänä) tokas vaan miehelle, että "mene nyt sinnekkin vielä sörkkimään". tätä ollaan monta kertaa naurettu (siis appivanhempien kanssa), että kannatti sörkkiä, kun nyt ollaan yhdessä oltu 4.v kohta vuosi naimisissa esikko on 1.v ja kakkosta odotellaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:

Hatunnosto =)

Ihan meinas tulla tippa linssiin. Ihanaa!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Silloin kun me tapailtiin vielä, niin mies vei mut kävelylle. Käveltiin kohti Helsingin keskustaa Töölönlahtea pitkin (asuttiin siinä lähistöllä kumpanenkin). Mies ei suostunut menemään minnekään suuntaan joita ehdotin, joten kierrettiin lahti. Miehelle tuli vessahätä. Se halusi mennä vessaan. Hetken mietittiin missä olisi vessa ja Tennispalatsissahan niitä on. Mentiin Tennispalatsissa kolmanteen kerrokseen ja saliin sisään :D

Mä tajusin jutun vasta salin ovella :headwall: :D

mä en tajunnu :ashamed: