Silmät vuotaa, nenä on tukossa, henkeä ahdistaa ja kurkku karhea... Ihanat pölyt :kieh:
Yöt saan nukuttua kun otan illalla antihistamiinin mutta ne nukuttaa mua niin mahdottomasti etten voi aamulla/päivällä ottaa tai nukahdan pystyyn.
Vaihda antihistamiinia jos noin kovat oireet saat, joku muu merkki voi sopia paremmin. Ja ole tyytyväinen, sä sentään voit ottaa niitä antihistamiineja vaikka saatkin sivuoireita.