muita -83 äityjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninskuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninskuliina

Vieras
Montako lasta? Minkä ikäisiä lastenne isät? Oletteko töissä vai opiskeletteko loman jälkeen?? Ihan mielenkiinnosta kyselen..

Itsellä 4kk ensimmäinen (tyttö) isä onpi 26vee..en varmaan ihan just tee toista lasta, kun pitäis noi opiskelut saada alotettua: kätilöksi lähden keväällä opiskeleen nyt kun on käytännön kokemustaki! Myyjänä aiemmin lukion jälestä oon henkaillut..

löytyyhän meitä.

Mulla tyttö 10kk, ja mieskin löytyy, myös vm. 83. Juuri pääsi intistä pois ja saadaan ekaa kertaa elää tavallista lapsiperheen elämää, hän kun oli vuoden siellä armeijassa, joten oon tavallaan ollut yh:na. mut se on ohi nyt :D

Täällä kanssa äiti vuosimallia-83. Mies 24.v. Meillä 1,5.v. tyttö ja toinen tulossa helmikuun alussa :heart:
Kotona olen, lähihoitaja-opintoja varmasti jatkan jossain vaiheessa, nyt mielellänä olen lasten kanssa kotona, kun ovat niin vähän aikaa pieniä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 21:01 ninskuliina kirjoitti:
Montako lasta? Minkä ikäisiä lastenne isät? Oletteko töissä vai opiskeletteko loman jälkeen?? Ihan mielenkiinnosta kyselen..

Itsellä 4kk ensimmäinen (tyttö) isä onpi 26vee..en varmaan ihan just tee toista lasta, kun pitäis noi opiskelut saada alotettua: kätilöksi lähden keväällä opiskeleen nyt kun on käytännön kokemustaki! Myyjänä aiemmin lukion jälestä oon henkaillut..

:wave: ja ukko kans vm83. 2 ihanaa muksua löytyy täältä ja töissä molemmat.(paitsi siis nyt ä.lomalla)

Täällä myös on vuonna -83 syntynyt äiti. Isä on vm -81 ja tytär on 1v4kk ja toista odottelen rv 29+4.
Eli äitiyslomalle oon kohta jäämäs.. no on siihen viel aikaa :whistle: .
Hoidan mahdollisimman kauan lapsia kotona. Tai no riippuu siitä pääsenkö ensi syksynä kouluun, ni sit kai sitä olis koulunpenkille lähdettävä. En nyt vielä tiiä.

Minäkin ilmoittaudun... :wave:
Perheeseen kuuluu myös isäntä samaa vuosikertaa, sekä kohta 8 kk ikäinen tyttönen. :heart: Mies on töissä, minä äippälomalainen/opiskelija. Aion jatkaa tähän malliin eli tavallaan 'etäopiskeluna' niin kauan kuin voin, ja olla lapsen kanssa kotona. Vähintään tän vuoden loppuun kuitenkin. Jossain vaiheessa täytyy palata kokopäiväisesti koulun penkille, niin valmistuu joskus ja voisi harkita toista lasta... :heart:

Täältäkin löytyy äiti vm 83. Mies on myös samaa vuosimallia ja on yrittäjänä. Itse sain opiskeluni päätökseen tänä keväänä, joten
oleilen kotona poikani 2,5 vee kanssa ja toinen tulossa helmikuussa.
:heart:

Täälä kans yks 83 ja ukkeli samaa vuosikertaa. Tenavia kaks ja kolmannen pitäis syntyä het uuden vuoden jälkeen. Iskä töissä ja mä kotona. Sain opiskelut loppuun tänä keväänä, onneks! :D

Yhteistyössä