Muita äitejä, joita ei muistettu mitenkään tänään..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Mulla pienet lapset, jotka eivät vielä itsekseen osaa mitään tehdä, mutta ei hemmetti, kuinka ääliö voi mies olla, etten edes korttia tai kukkaa saa.. viime vuonna sain kyllä 1,5-vuotiaan tarhassa maalaaman mukin, joten sen voimalla :) mutta tippa tuli linssiin, kun mies painattanu oman NIIIIIN tärkeän asian parissa koko päivän, ettei voinu pienten lasten kans yhtään mitenkään äitiä muistaa :/

En saanu mitään, kun lapsi on vielä niin pieni ettei tästä touhusta mitään ymmärrä. En tosin mitään odottanutkaan. En mieskään saanut mitään isänpäivänä.

No olen oikeastikin iloinen, mikäli vastaavassa tilanteessa olevia ei ole muita. Ihanaa, että suurimmalla osalla on "normaalit" miehet lastensa isänä.. nämä minun miehen tyyliset on yleensä niitä exiä..

Minä sain meidän tarhalaiselta mitä siellä olivat tehneetkään, mutta miksi ihmeessä kaikki odottavat saavansa kukkapuskan ja jonku kivan lahjan mieheltään aamupalan kera sänkyyn? Yksi kissanristiäispäivä taas muiden joukossa, lapset tätä päivää arvostaa enemmän kun saa koulussa/tarhassa tehdä kortteja ja lahjoja, mutta että miehenkin pitäis.. :D

[QUOTE="virtahepo";23729168]En saanu mitään, kun lapsi on vielä niin pieni ettei tästä touhusta mitään ymmärrä. En tosin mitään odottanutkaan. En mieskään saanut mitään isänpäivänä.[/QUOTE]

Mies toi kyllä ihan ensimmäisenä äitienpäivänä kukkakimpun (vauva silloin 6kk).. itse on saanut kuitenkin kortin ja pienen lahjan. En välitä lahjoista, mutta edes jokin pieni merkki siitä, että arvostaa minua lastensa äitinä, ois ollu ihan jees..

Onhan tuo aika outoa, että ei voi tehdä tai ostaa korttia tai keittää kahveja aamulla tai kysyä, miten toivot päivääsi vietettävän.

Kaikkiko pitää yhteiskunnalle ulkoistaa? Myös se, että kanssaeläjiä huomioidaan jotenkin heidän merkkipäivänään. Jos koulussa ei tehdä korttia, niin lapsi ei opi ksokan, että voi muistaa kerran vuodessa äitiään. Kyllä se omien vanhempien pitäisi hoitaa kasvatusvastuu. Kumma mies. Hänen kuuluisi näyttää mallia miten muistetaan toista ihmistä. ei se muuten sitä opi. Onneksi yhteiskunta (päiväkoti/koulu) yrittää parhaansa.

Yhteistyössä