Muita äitejä joita ei tänään onniteltu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä voisin sanoa et mun mies sano aamulla enen klo:8:00 et HYVÄÄ ÄITIEN PÄIVÄÄ , mut sit nukahti uudelleen. :) siitä sit päivä lähti hyvin käyntiin. käytiin ravintolassa syomässä sit mentiin maalle käymään mieheni isovanhemmille. sieltä sit kotiin. ilta tuli tuli myös kavareita käymään , ne myös onnitteli minua eli hyvää äitien päivää :) :)

ONNETTELEN NYT SIT KAIKKIA ÄITEJÄ JOTKA EI EILEN SAANUT ONNITTELUJA ELI HYVÄÄ ÄITIEN PÄIVÄÄ :hug: :flower:

Mä sain kahvia ja kakunpalan sänkyyn ja aamiaiseksi pekonia ja munia ja kortin. Edellisenä päivänä mies kävi ostamassa mulle lahjakortin confettiin mutta en oo sitä vieläkään saanut. Sit anoppi muistutteli miestä et pitäis kukkia ostaa niin mies sanoi et kyl muistan, mut en oo niitäkään saanut. Tosin sanoin kyl et mulle riittää ulkoa poimitut kukat...ja kun niitä kyselin et missä on , niin vastas et tuol pihalla....ja tänään sit anoppi soittaa ja kysyy et minkäslaisia kukkia sait??? en kyl valehtele...

En minäkään saanut mitään, en korttia päiväkodista,en onnitteluja. Tuli vähän huono fiilis siinä vaiheessa kun sisko esitteli mitä oli saanut lapsiltaan ja mieheltään...ja minä kun odotin vain kahta sanaa "Hyvää äitienpäivää"

Yhteistyössä