Muita äitejä jotka eivät tykkää käydä perhekahviloissa yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
:wave:

Mä voisin käydä yksin, mutta mennä nyt jonnekin missä pitää koko ajan vahtia mitä lapsonen tekee ja singota kärppänä sinne tänne... EI kiitos!

Mä olen käynyt ja käynkin. Meillä on ohjaaja, joka paljon katsoo lapsia, jotta mammat saa jutella rauhassa. Saa hetkeksi lasten hoito apuakin..

Olen parisen kertaa eksynyt avoimeen lasten kanssa, mutta en yhtään tykännyt olla siellä. Tunsin oloni ihan ulkopuoliseksi. Lapset kyllä tykkäsivät, joten sen puolesta hiukan paha mieli, kun en heitä ole sinne enää vienyt.

No minä en erityisesti, mutta koska täällä pikkukylässä ei ole oikein muutakaan niin täytyisi saada aikaiseksi mennä jotta poika 3v pääsisi ihmisten ilmoille ;) Jotenkin en vaan tykkää siellä jutustella toisten ja omien lasten kehityksistä, ja tunnen itseni ihan hölmöksi. Itseä ei nyt voisi vähempää kiinnostaa niiden toisten lasten asiat eikä kylän juorut, muutenkaan en ole kauhean kiinnostunut kun omista lapsistani ja omista asioistani ja ne taas ovat semmoisia joista en myöskään välitä siellä suutani aukoa. Ihmiset ovat siellä varmaan ihan mukavia juu, mutta ei vaan ole mun juttu.

joo ei kyllä meikeläistäkään ole innostanut lähteä sellasiin, tuntuu että siellä on aina joku kisa menossa: meidän kaisa osaa jo sitä ja teidän maija ei osaa, mä oon saanu laihdutettua sen ja sen verran, mulla nous paino raskauden aikana vaan sen ja sen verran, munpa mies on siellä ja täällä töissä.. HUOH! ystäviä olisin ollut vailla ja tommosta oli sitten meno. tasasn kerran kävin.

Mä en ole koskaan kunnolla edes kokeillu. Jotenkin vaan tuntuu, että ei oo mun juttu, kun mä en ole mikään pullantuoksuinen äiti tyyppi. Mä menen mielummin lasten kanssa kirjastoon tai ostoskeskukseen tai oikeiden kavereiden luo. Mä kun en ole päässy sisälle sihen ideaan, että samassa elämäntilanteessa olevat jotenkin automaattisesti ymmärtäis toisiaan.

Meillä on kyllä avoimessa aiiiivan ihana henkilökunta. Jaksavat jutella oikeesti kiinnostuneen oloisina kaikkien äitien kanssa. Ihan ihmettelin, kun mun ja lasten nimetkin jo muistavat, vaikka ei olla monta kertaa käytykään.

En oo koskaan käynyt. Ois aika hadistavaa että joku toinen mamma alkas neuvoa tai arvostella tai että joutusin väkisin tutustumaan johonkin vieraaseen ihmiseen.

Mä tykkäisin käydä jos täkäläiset/salolaiset äidit ei olis niin sisäänpäinkääntyneitä.Porukkaan ei millään mahdu,kukaan ei tule juttelemaan ja jos itse aloitan juttelun saan sellaisia katseita kuin olisin sanonut jotain tyhmää. Katotaan muutenkin nenän vartta pitkin.
Pysyn siis jatkossakin poissa sieltä kun edes lapset eivät mahtuneet toisten lasten leikkeihin.

Mäkään en tykkää käydä. Tuttuja ystäviä on mukava kutsua kotiin kyläilemään tai käydä heillä, mutta semmosissa perhekahviloissa en kyllä viihdy yhtään. Eikä sen puoleen, ei tässä meidän lähellä semmoisia olekaan...

Joskus kävin, mutta eipä ole minun paikkoja. Enää en niihin menis. Oon liian erilainen, kuin mitä muut kotiäidit on. Plussaksi perhekerholle luettakoon, että sain sitä kautta yhden ystävän, jonka kanssa nykyisin tapaillaan ilman kerhoja.

En ees tiiä missä niitä on täälläpäin..tosin oon niin ujokin että tuskin tulis lähdettyäkään,varsinkaan kun esikko on niin vilkas,se vaan juoksee ympäriinsä ja kuopusta sais vaan kannella kainalossa,esikon perässä juostessa.

En kauheen hyvin viihdy itse, mutta käydään silti. Pääsen tuon lapsen kanssa paljon helpommalla, kun siellä ei tarvitse roikkua jalassa tai kiukutella. Tuo on oikea pieni kerubi ihmisten ilmoilla... Saisi olla useammin paikka, jonne sen kanssa voisi mennä kun siltä tuntuu.

Nööy, niin sisäänpäin lämpeevää sakkia täällä että ei kiitos. Esikoisen aikaan yritin ja yritin käydä, mutta ei oo jääny kun hyvän päivän tuttuja hyvä jos niitäkään. Omat pienet piirit pyörii täällä joihin on muualta muuttaneen hankala päästä

no,onhan tää palstakin joku kuppikunta,ja mun mielestä idea on sama.täällä vain on laajempi skaala,ei vain pikkulasten äitejä.perhekerhoissa toiminta on"valvottua"ja valvoohan täälläkin modet..heh heh

Yhteistyössä