Muita ei tuulipuku-äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieli korkealla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En omista tuulipukua/ulkoilupukua, enkä aio hankkiakaan. Ulkoilen ihan samoissa vaatteissa kuin missä kuljen muutenkin, eli yleensä farkuissa tai reisitaskuhousuissa. :)

Harrastan urheilua kyllä, mutten lenkkeile, joten verkkarit riittää mulle.
Ja farkut toimii pihapuuhissa ja lumiukkojen rakentelussa loistavasti.

Täällä äitee,joka ei ilman ehostusta ovesta ulos astu,vaikka en koe mikään "hirviö"olevani ilmankaan.. :D Mutta mulla se meikkaaminen/hiusten laitto kuuluu samoihin rutiineihin kuin pukeminen ja syöminen..Jos jostain syystä en jaksa panostaa peilikuvaan niin tulee heti väsynyt,nahistunut olo.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olenko mä ollut väärässä?Olen luullut että tuulipukuäidillä tarkoitetaan sellaista joka on jatkuvasti vastaheränneen näköinen lökövaatteet päällä oli sitte kotona eli kaupassa...???
Tottahan toki ulkoilupuku on päällä ku lenkillä ollaan.Ja toki kauppaankin voi sellanen päällä mennä,mikäs siinä!!!!!!!

no kyllä toi on mun mielestä oikee kuvaus..itse en näihin lukeudu mutta on kyllä päiviä kun en oo jaksanu itteeni kummemmin panostaa. Mutta kun lapset alkaa olee isompia niin jaksaa enemmän panostaa itteesä.
Musta tohon tuulipuku-äidin kuvaukseen liittyy myös nää: puhuu aina ja yleensä vaan lapsista "mitä teidän lapset osaa"-tyylillä. On elämäänsä kyllästyny mutta ei paremmastakaan osaa haaveilla. Yleensä muille esitetään kuitenkin raivostuttavan pirteetä.

mä harrastan paljon liikuntaa, enkä mä kyllä 10 km:n juoksulenkkiä vetäise farkuissa. lumiukkoja en myöskään rakenna tai kukkapenkkejä kaiva hepenissä ja korkokengissä. mutta sillon kun lähen shoppailemaan, kahvilaan, leffaan tai peräti ulos tyttöjen kanssa niin vaatteet ja meikit on sen mukaan. eli tilanteen mukaan pukeutuja ja laittautuja olen minä. millon tuulipuvussa, millon hameessa tai farkuissa. kulahtaneeltakin näytän flunssaisena tai muuten kipeänä, kun ei jaksa välittää muusta kuin nukkumisesta ja paranemisesta.

No mitä kamalaa siinä tuulipuvussa on kun se ei vieläkää ole päässyt huonosta maineestaan.
Nykyään on tosi tyylikkäitäkin tuulipukuja tai ulkoiluasuja.

Ja kaunis voi olla meikkaamattomanakin ja hiukset pörrössä :|

TUULIPUKU ON KIVA!

Meillä ulkoillaan useita kertoja päivässä eikä metsässä 10km lenkkeillessä farkut ole oikein mukavat =)

Enkös täällä kerran maininnut, että on tyylikkäitä tuulipukuja =)

Yhteistyössä