Muita "huonoja äitejä" paikalla, jotka eivät tänään aio ulkoilla lastensa kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitee kahdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitee kahdelle

Vieras
:wave:

Niin mukavuuden haluinen olen, etten jaksanut tuonne pakkaseen lähteä palelemaan kahden lapsen kanssa. Ulkoilevat sitten iltapäivällä isänsä kanssa... :D

Hyvä äiti olen mielestäni vaikka oltais kaksi päivää sisällä pakkasilla.
Eilen ja joka päivä tällä viikolla on ulkoiltu mutten nyt aamupäivällä viitti. Pitää isomman kerhon joulujuhlaan illalla kävellä kahden lapsen kanssa noin 3km yhteensä ja se saa näillä pakkasilla riittää tämän päivän ulkoiluksi. Mut kyllä siis rehellisesti pitää sanoo että ei ole pakkasta jolloin ei edes käytäisi pihalla leikkimässä. Meidän pojat on niin seinähulluja jos ei pääse pihalle että ihan kaikkien mukavuuden/jaksamisen kannalta ulkona käydään aina.

Mä tunnen itseni huonoksi äidiksi, kun on haettava 1,5 v vaunukuljetuksella pois hoidosta. 30 min siitä tulee ulkolenkkiä, kaikki vällyt ja fyllit on toki kaytössä.. Täällä on nyt reilu 20 astetta pakkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Hyvä äiti olen mielestäni vaikka oltais kaksi päivää sisällä pakkasilla.
Eilen ja joka päivä tällä viikolla on ulkoiltu mutten nyt aamupäivällä viitti.

Meilläkin näin. Vaikka nyt on -13 astetta pakkasta, en kuitenkaan jaksa itse palella ulkona 45 min kauempaa...Lapset kyllä viihtyisivät, mutta "paska mutsi".

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Mä tunnen itseni huonoksi äidiksi, kun on haettava 1,5 v vaunukuljetuksella pois hoidosta. 30 min siitä tulee ulkolenkkiä, kaikki vällyt ja fyllit on toki kaytössä.. Täällä on nyt reilu 20 astetta pakkasta.

Mullakin on ennemmin tällainen olo.

Voi vitsit, kun osaiskin olla niin huono äiti, että lähtis tuon 5kk vanhan kanssa edes vaunulenkille. Menee hermo kaikilta, kun sisällä ei nukuta kunnon päiväunia. Kunnon päiväunet edeltää kunnon yöunia, joten täällä ei oo nukuttu yölläkään kunnolla. Ruoka ei maistu ja kohta kitisee vauvan lisäksi äiti. Niin ja sitä pakkasta on ollu koko viikon enemmän kuin -10.

no en ole kyllä sen huonompi äiti kuin muutkaan vaikka tuonne pakkaseen en pienen kanssa pakkaudukaan, itselläni on vielä astmakin joka ei ainakaan pakkasesta parane. Illalla oli vielä pakkasta -27 ja risat, tänä aamunakin -21

Saa käyttää omaa järkeä, eikä lähteä verenmaku suussa seisottaan lapsia kylmään pakkasilmaan, ei se mikään nautinto oo itsellekään hengitellä pakkasilmaa. Ei nää mitkään ikiroudat oo kuitenkaan.

Asian vierestä:miten te itse jaksatte olla koko päivän sisällä? Itse teen toimistotöitä ja ulkoilen usen lasten kanssa illasta sen 0,5-1h. Koska tarvitse itse sitä raikasta ulkoilmaa.... Samoin viikonloppuna viimeistään puolen päivän jälkeen niin vanhemmat kun lapset vetävät ulkotamineta niskaan, koska ulos on päästävä.....