Muita joiden 2-3kk ei viihdy sylissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva tykkäsi vain ihan vastasyntyneenä olla sylissä,nykyään pitäisi koko ajan olla liikkeellä tai ainakin pystyasennossa. Muuten alkaa kauhea kitinä. Sitterissä ja lattialla kyllä viihtyy, sielläkö sitten annan olla kun ei syli kelpaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
miks pitäis väkisin sylissä olla? Kyllä se vauva itse kertoo mistä pitää...

no kun oon just lähdössä vauvan kanssa kahdestaan ja aattelin että ihana kun on kerrankin aikaa pitää sylissä, ei oo isommat vaatimassa huomiota. Siksi. :)
 
Ja sitten pitkän taistelun jälkeen saatiin diagnoosi, eli aistiyliherkkyyshäiriö. Lapsesta koskettelu tuntui pahalta, etenkin hipaisevat otteet. Tiukasti halaaminen ja muu tuntuu paremmalta. Nyt toimintaterapiassa on saatu hyvä apu.
 
meillä taas 7-kuukautinen ei viihdy missään muualla kuin sylissä tai sitten lattialla, jossa ryömii niin hirveää vauhtia joka (kiellettyyn) paikkaan, etten perässä pysy. Sitteri, syöttötuoli ja rattaat ovat huutopaikkoja, niissä ei viihdy ollenkaan. :(
 

Yhteistyössä