V
vieras
Vieras
Vauva tykkäsi vain ihan vastasyntyneenä olla sylissä,nykyään pitäisi koko ajan olla liikkeellä tai ainakin pystyasennossa. Muuten alkaa kauhea kitinä. Sitterissä ja lattialla kyllä viihtyy, sielläkö sitten annan olla kun ei syli kelpaa..