Muita joiden 3-vuotiaat eivät ole käyneet KERTAAKAAN uimahallissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolotus

Vieras
Oikein nolottaa. En ole vaan saanut käydyksi. Meillä tyttö varmasti vielä pelkäisikin sitä kaiken kukkuraksi, yleensäkin kaikki uusi aina pelottaa. Kesällä läträtään kyllä rannalla ja nyt ostettiin pihaan sellainen ilmalla täytettävä allas, mutta kait sitä pitäisi sinne uimahalliinkin päästä...

muita? mitenkä mennyt uimahallissa aran lapsen kanssa? Lapsi totuttelee omassa rauhassa veteen, vai mitenkä olette tehneet?

meillä poika täyttää vajaa 2kk päästä neljä vuotta eikä ole kertaakaan käynyt uimahallissa, mutta uimassa kyllä käydään aina kesällä meressä ja järvessä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä poika täyttää vajaa 2kk päästä neljä vuotta eikä ole kertaakaan käynyt uimahallissa, mutta uimassa kyllä käydään aina kesällä meressä ja järvessä

Osaako hän jo ns. uida? Siis että menee käsipohjaa tms? Meillä se on vielä sitä että seisoskellaan vähän vedessä, mutta vyötäröä syvemmälle ei passaisi mennä... :)

Ei ole käynyt uimahallissa, mutta kyllä kesällä meressä ja järvessä sekä maauimalassa yksivuotiaana jo. Ensi talvena, kun pienempikin on vähän isompi, niin on helpompi käydä uimahalleissakin, en ole sinne uskaltautunut yksin kahden pikkutaaperon kanssa:)

Meillä kohta 3-v, joka ei ole ollut kertaakaan uimassa edes.
Syynä mun vesi/uimakammoinen mies ja se et mä oon ollu niin huonossa kunnossa seuraavan raskauden ajan etten oo kyenny viemään. Mut kai tässä vielä ehtii kun vauvakin on jo isompi.

Me käydään maauimalassa, Caribiassa, palvelutalossa uimassa, ja toki rannalla, mutta ihka oikea uimahalli ei taida olla tuttu paikka meidän 4-vuotiaalle. 6 v on käynyt kyllä.

No eipä meidänkään oo ollu ennen kuin oisko 4-5 vuotiaasta lotjuttelemassa, kesäisin tietty rannalla lotrannut. Eipä monella pienmmällä paikkakunnalla edes ole uimahallia lähistöllä, tuskinpa noita lapsosiakaan raahataan joka väliin uimahalliin kilometrien päähän. Itse olen oppinut uimaan juuri tuollaisella pienellä paikkakunnalla varmaan kuitenkin ihan ikätasoisesti järvessä polskien...onhan nuo paljon uimahallissa lotranneet tietysti paljon parempia uimareita tasollisesti...

Yhteistyössä