?
"..."
Vieras
Älä kateellisista välitä vaan nauti, jos on asiat niin, että voi elää haluamallaan tavalla.
Niin mä ainakin aion tehdä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap kotiäiti;23572126:En makaa kotona vaan askartelen, ulkoilen, hoivaan ja rakastan lapsiani, teen ruokaa, leivon lasten kanssa, hoidan eläimiä ja pidän talon pystyssä ja tip top, minulla on säästössä eläkerahoja, on semmoinenkin vaihtoehto kuin eläkesäästäminen. Olen ollut jo 8 vuotta kotona, enkä todellakaan aio mennä enää työelämään. Ainoa on oma yritys, mikä minulla oli ennen lapsia myös.
Mä en ihan ymmärrä tätä ajattelutapaaJonkun ne uusintamistyötkin pitää tehdä. Moni mies valitsee mieluummin niin, että käyvät itse palkkatöissä ja elättävät vaimon joka hoitaa lähes kaikki uusintamistyöt ja sen lisäksi kasvattaa lapsia kuin että maksaisivat hoitomaksujen muodossa osasta uusintamistöistä ja kasvatuksesta perheen ulkopuolisille ja sitten joutuisivat tekemään niitä uusintamistöitä kotona enemmän.
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap kotiäiti;23572126:En makaa kotona vaan askartelen, ulkoilen, hoivaan ja rakastan lapsiani, teen ruokaa, leivon lasten kanssa, hoidan eläimiä ja pidän talon pystyssä ja tip top, minulla on säästössä eläkerahoja, on semmoinenkin vaihtoehto kuin eläkesäästäminen. Olen ollut jo 8 vuotta kotona, enkä todellakaan aio mennä enää työelämään. Ainoa on oma yritys, mikä minulla oli ennen lapsia myös.