Muita joiden lapset ei ole koskaan ollut kavereita kerrostalossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli vain mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suppea käsitys omakotitaloasumisesta. Totuus ei satu niin paljon kun ajattelee vain mahdollisia kielteisiä puolia, mitä nuo ei kyllä meillä ole :) Hyötyliikuntaa ja hauskaa lasten kanssa :) Oppivat lapsetkin pihahommia eikä niin että joku tekee kaiken puolesta ;)

Olen viettänyt lapsuuteni maalla maalaistalossa, nuoruuteni kaupungissa kerrostalossa ja suurimman osani aikuisuutta rivitalossa. Tai kesämökissä saaressa. Jokaisessa asumismuodossa on puolensa, niin positiiviset kuin negatiivisetkin. Toiset tykkää pihatöistä ja toiset eivät. Se, että asuu kerros- tai rivitalossa ei sulje pihatöitä, lumitöitäkään tyystin pois. Pihaa on kuitenkin lasten juosta ja telmiä.

Tässäpä yksi esimerkki. Kuka voi verrata mitenkään kerrostaloasumista tähän vapauteen? On siinä vaan vissi ero, viettääkö lapsuutensa kerrostalossa vai omakotitalossa. Totuutta vain on vaikea myöntää ;)

Aika kamala filosofia sinulla, jos totuuksia on vain yksi. : /

Tottakai siinä on eroa, missä asuu, myös sillä missä päin Suomea / maailmaa sattuu asumaan. Minä olen onnekas, kun olen saanut valita oman asuinpaikkani ja -tapani. Ei tulisi mieleenikään arvostella muiden tapaa etenkin kun tiedän, että hyvin monella ei ole mahdollisuutta tehdä valintaa kovin vapaasti.

Suppea käsitys omakotitaloasumisesta. Totuus ei satu niin paljon kun ajattelee vain mahdollisia kielteisiä puolia, mitä nuo ei kyllä meillä ole :) Hyötyliikuntaa ja hauskaa lasten kanssa :) Oppivat lapsetkin pihahommia eikä niin että joku tekee kaiken puolesta ;)
Pihahommia saa tehdä ihan tarpeeksi tässä luhtitalossakin, ja onhan meillä myös mökki.

Ihmiset on erilaisia - minä en vaan missään nimessä haluaisi asua omakotitalossa. Melkein meinasi ero tulla kun mies ehdotti sellaiseen muuttamista. Vieläpä jonnekin pershikiälle eli yli 5 kilsaa keskustasta...

Yhteistyössä