Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Tytsi.
Loukkaako se, kun se ei milloinkaan paljastu?
Mistä sitä voi tietää, tuleeko se jotakin kautta esille? Kyllä se on ihan yhtä väärin, vaikka se petetty ei asiasta tietäisikään. Kaikista eniten halveksin pettäjää, joka ei ikinä kerro petoksestaan vaan jatkaa suhdetta ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut..tällöin ei anna sille petetylle osapuolelle mahdollisuutta päättää, haluaako hän jatkaa suhdetta vai ei, itsekästä. Mä haluaisin ehdottomasti tietää, jos mua petettäis.
Ei se ole aina petetyn osapuolen päätettävissä se suhteen jatkuvuus: mä ainakin päätin miehen puolesta, että meidän suhde ei tule etenemään yhtään pidemmälle. Ja nykyinen mies päätti oman vaimokkeensa puolesta, siinä samassa kun teki päätöksen omasta tulevaisuudestaan. Sekä mun silloinen mies, että nykyisen miehen kumppani, olisivat halunneet jättää asiat ennalleen, ja jatkaa yhteiseloa meidän kahden keskinäisestä suhteesta huolimatta.
Voihan se noinkin mennä, mutta sillä petetyllä pitäisi olla oikeus tietää totuus, jotta voisi päättää, haluaako jatkaa suhdetta. Salailutilanteessahan se pettäjä haluaa jatkaa suhdetta, kun ei kerran kerro totuutta.